خبرگزاری کار ایران

بزرگ‌ترین رویداد مخابراتی کشور برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۹۹۲

بزرگ ترین گردهمائی مخابراتی کشور در آستانه برگزاری است.در این رویداد ملی و بین المللی بیش از 250 شرکت داخلی و خارجی؛ آخرین دستاوردها و فناوری های مخابراتی و اطلاع رسانی را بمدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ارائه و در معرض دید دست اندرکاران، کارشناسان و سایر علاقمندان قرار می دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری و اطلاع رسانی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2018»از ویژگیهای مهم این نمایشگاه کهدر فضائی به وسعت سی و دو هزار مترمربع برگزار می شود،می توان به حضور گسترده بسیاری از بزرگترین وفعال ترین شرکتهای دولتی وخصوصی مخابراتی کشورمان و واحدهای تحقیقاتی و پژوهشی مربوطه اشاره کرد.

در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانیانواع آنتن ها و کابلهای مخابراتی ، تجهیزات ارتباطات ماهواره ای، تجهیزات سنجش و اندازه گیری،تکنولوژی تلفنهای همراه، تکنولوژی اس.ام.اس، تکنولوژی ارتباطات ماهواره ای،سوئیچینگ، سیستم ها و تکنولوژی پیجینگ ، سیستم ها و تجهیزات وایرلس،سیستم ها و تجهیزات چندرسانه ای، سیستم های ارتباطات کابلی، سیستم های دریافت و ارسال ماهواره ای،پست صوتی و تصویری، سیستم های ارتباطات تلفنی،تجهیزات شبکه، امنیت شبکه، مراکز تلفن، نرم افزارها و سخت افزارهای مخابراتی و ارتباطی و صنایع، کالاها  و خدمات مرتبط به کارخانجات صنایع مخابرات عرضه و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

همزمان با برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2018»؛کارگاههای آموزشی و نشست های تخصصی متعددی توسط اساتید و صاحب نظران برگزار خواهد شد.

عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی شرکتها ،تولید کنندگان و متخصصین داخلی، ارائه آخرین دستاوردهای کشورهای خارجی در زمینه صنعت مخابرات، ارتباطات و اطلاع رسانی، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوریهای روز به کشورمان ،ایجاد فرصت برای ارتباط بین خریداران و فروشندگان کالا و خدمات، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان داخلی برای رقابت پویا و تامین نیازمندیهای این صنعت،تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت ، توسعه صادر ات و اشتغالزائی؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2018»؛ از 11 لغایت 14 مهرماه از ساعت 9 صبح لغایت 17(5 بعداز ظهر) پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز