خبرگزاری کار ایران

حضور شرکت گسترش فناوری‌های نوین کشاورز در نمایشگاه GITEX 2015

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۸۹۶

شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز با هدف توسعه بازار و معرفی محصولات خود برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک موسوم به Gitex شرکت کرد.

شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز با هدف توسعه بازار و معرفی محصولات خود برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک موسوم به Gitex  شرکت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، مسعود آتشی مدیرعامل شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز در این زمینه گفت: فضای به‌وجود آمده پس از توافقات بین‌المللی اخیر و دوران پساتحریم یک موقعیت مناسب و حیاتی برای شرکت‌های فعال و توانمند در کشور است تا با توجه به تجارب سختی که در زمان تحریم‌های ناعادلانه بین‌المللی از سر گذرانده اند و قابلیت‌هایی که با وجود تمام سخت‌گیری ها و کمبودهای قبلی به‌دست آورده‌اند، حضوری فعالانه و هدفمند در عرصه بین‌المللی داشته باشند.

وی مهمترین دلیل حضور ایرانی‌ها در نمایشگاه جیتکس را معرفی خدمات و محصولات نرم افزاری حوزه بانکداری الکترونیکی تولیدی توسط کارشناسان زبده داخلی به مخاطبان و علاقمندان خارجی حاضر در نمایشگاه با تأکید بر راه حل‌ها و راهکارهایی با استانداردهای جهانی بازار کشورهای اسلامی منطقه اعلام کرد.

آتشی افزود: بیش از ۱۵ عنوان نرم افزار مختلف بانکداری الکترونیکی به بازار عرضه شده است و امیدواریم حضور در اینگونه نمایشگاه‌ها فتح بابی برای یک حضور جدی و مستمر در بازار نرم افزاری منطقه و کشورهای اسلامی باشد.

در این نمایشگاه که از 26 تا 30 مهرماه سال جاری در محل ساختمان مرکز تجارت جهانی شهر دبی برگزار شد،کشورهای مختلف جهان به ارائه دستاوردهای گوناگون یک‌ساله‌ی خود در زمینه‌های دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک، الکترونیک و مخابرات، ماهواره و ارتباطات بی‌سیم، کامپیوتر ( نرم‌افزار و سخت‌افزار)، سیستم‌های مداربسته، دوربین‌های فیلم‌برداری و عکسبرداری، تلویزیون‌های غول‌پیکر و آنچه که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از آن یاد می‌شود،پرداختند و شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز نیز در غرفه SR-L31 سالن شیخ رشید به معرفی خدمات الکترونیکی خود پرداخت. 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز