خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه الکامپ در بوشهر گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۲۴

در چهارمین روز از دهه فرخنده فجر روز چهارشنبه در آیینی نمایشگاه الکامپ درمحل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر گشایش یافت.

در چهارمین روز از دهه فرخنده فجر روز چهارشنبه در آیینی نمایشگاه الکامپ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی بوشهر گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر در این آیین گفت: برای توسعه خدمات دولت الکترونیک در استان بوشهر برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

سعید زرین فر اظهارکرد: نمایشگاه الکامپ که به منظور ارایه محصولات فناوری برپا شده فرصت مناسبی برای معرفی اقدامات و فعالیتهای پارکهای علم و فناوری و شرکتهای دانش بنیان است.

وی اضافه کرد: برای اسناد بالادستی باید ۶۰درصد درآمد کشور تا سال یک هزار و۴۰۰ بر اساس ارایه محصولات فن آورانه باشد که دراین ارتباط اقداماتی نیز صورت گرفته است.

زرین‌فر افزود: دولت الکترونیک زمینه ساز توسعه و منجر به ارزش افزوده می‌شود که در این ارتباط تاکنون ۶۰ شرکت در استان بوشهر ثبت شده است.

مدیر نمایشگاه بین المللی بوشهر نیز گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارایه آخرین دستاوردهای حوزه الکترونیک به صورت تخصصی فراهم کرده است.

حسین دشتی اظهار کرد: ۶۰ شرکت خصوصی و سازمان دولتی از استانهای سراسر کشور دستاوردهای خود را در این نمایشگاه ارایه کرده‌اند.

وی افزود: استانداری بوشهر، شرکتهای رایتل، مخابرات استان بوشهر، دانشگاه خلیج فارس و شرکت نمانگار خلیج فارس در برپایی این نمایشگاه همکاری داشته‌اند.

این نمایشگاه تا ۱۷ بهمن جاری درمحل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی بوشهر دایر و علاقه مندان می‌توانند در نوبت عصر از این نمایشگاه بازدید کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز