خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی هلال احمر البرز به 4هزار حادثه دیده در استان

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۸۹۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌ از امدادرسانی به 3 هزار و 851 نفر حادثه دیده و 542 مورد حادثه از اول فروردین تا 31 شهریورماه در البرز خبرداد.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مرکز کنترل عملیات امداد و نجات استان از اول فروردین  تا 8 صبح امروز 542 مورد حادثه ثبت شده است که دو هزار و 204 نیروی عملیاتی در قالب 691 تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز به 3 هزار و 851 نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد حادثه دیده، یکهزار و 441 نفر جاده ای، 230 نفر خدمات حضوری، 10 نفر دریایی و ساحلی، 78 نفر کوهستان، شهری 23 نفر، صنعتی کارگاهی 9 نفر، 1 نفر ریزش آوار، سیل و آبگرفتگی286 نفر، هزار و 772 نفر خدمات مناسبتی و یک نفر هوایی است.  

چرخساز نسبت به رهاسازی مصدومان در این بازه زمانی به 483 مورد عملیات رهاسازی اشاره کرد و گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از گذراندن دوره های تخصصی هر لحظه این آمادگی را دارند که در سریع‌ترین زمان بر بالین مصدومان برسند.

وی از فعالیت 6 پایگاه امدادی ثابت در محورهای مواصلاتی و سطح شهر البرز  تصریح کرد: روزانه 59 امدادگر و نجاتگر در پایگاه های امداد و نجات هلال احمر  به مردم  امداد رسانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: 1 فروند هلیکوپتر نیز به صورت کامل فعال است تا در صورت بروز حوادث احتمالی از این ظرفیت برای امداد و نجات استفاده شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری هلال احمر 24 ساعته آماده  خدمات رسانی به شهروندان است تا درصورت نیاز هموطنان عزیز به خدمات امداد و نجات ،به یاری آنها بشتابند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز