خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز تولد ابوعلی سینا صورت گرفت؛

تبریک مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز به مناسبت روز پزشک

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۷۹۶

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز با صدور پیامی روز پزشک را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز ضمن گرامیداشت سالروز ولادت دانشمند و طبیب برجسته جهان اسلام، ابوعلی سینا و روز پزشک؛ از تلاش های ارزنده جامعه پزشکی تقدیر کرد.

متن پیام به این شرح است:

"فرا رسیدن اول شهریور ماه سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی جهان اسلام، شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک فرصت مناسبی است که تلاش‌های ارزنده پزشکان این مرز و بوم در آن مورد تقدیر و توجه قرار گیرد.

فرهنگ غنی ایران اسلامی بزرگ مردانی را تربیت کرده است که فروغ علم و اندیشه شان در سپهر دانش بشری، راهگشا بوده است و همگان را به همراهی فراخوانده و در سایه سار ارزش های دینی و آموزه های توحیدی، علم را در خدمت انسانیت و رشد فضلیت های اخلاقی قرار داده اند.

جامعه پزشکی ایران اسلامی، علاوه بر برخورداری از چنین پیشینه ارزشمند و افتخار انتساب روز پزشک به زادروز طبیب و فیلسوف نامدار ایران اسلامی شیخ الرئیس ابن سینا، مفتخر است که در همه اعصار، فضای معنوی آن معطر به عطر وجود بزرگ مردان گمنام و نیک اندیشان موحدی بوده است که افتخار خدمت به محرومین و دردمندان را با هیچ موقعیتی برابری نداده اند. 

اینجانب این روز بزرگ را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران اسلامی بالاخص پزشکان داوطلب هلال احمر تبریک می‌گویم و  از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون و سرافرازی آنان را در ارائه خدمات شایسته به میهن اسلامی و جامعه بشری بویژه مردم معزز ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز