خبرگزاری کار ایران

در کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مطرح شد؛

فرانسه همچنان به حفظ برجام متعهد است/ آمریکا نمی‌تواند کار آژانس را زیر سوال ببرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۷۲۵

نماینده فرانسه در آژانس بین المللی انرژی اتمی نسبت به خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ابراز تاسف کرد و گفت: این کشور (آمریکا) نمی‌تواند کار آژانس برای راستی‌آزمایی و نظارت بر اجرای توافق هسته‌ای را زیر سوال ببرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، نماینده فرانسه در آژانس در شصت و دومین کنفرانس عمومی آژانس نسبت به خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ابراز تاسف کرد.

وی با تاکید بر اینکه این توافق یک ابزار ضروری در منع اشاعه سلاح و حفظ امنیت به شمار می‌آید، گفت: فرانسه همچنان به حفظ برجام متعهد است.

نماینده فرانسه در این نهاد بین‌المللی با اشاره به خروج آمریکا از برجام خاطرنشان کرد: یکی از طرف‌های این توافق تصمیم به خروج از آن گرفت. ما از این تصمیم متاسفیم اما این کشور نمی‌تواند کار آژانس برای راستی‌آزمایی و نظارت بر اجرای توافق هسته‌ای را زیر سوال ببرد. بنابراین، فرانسه از فعالیت‌های آژانس استقبال و قدردانی می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد و گفت: ایران هم باید به تعهداتش در این توافق به طور شفاف و بدون قید و شرط پایبند باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز