خبرگزاری کار ایران

جان کری در گفت‌وگو با «پی‌بی اس»:

آمریکا به استراتژی تغییر نظام در ایران رسیده‌ است/ دولتی آشفته‌تر از کابینه ترامپ ندیده‌ام

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۴۵۵

وزیر خارجه اسبق آمریکا در جدیدترین مصاحبه خود با اشاره به تصمیم آمریکا برای تغییر نظام در ایران گفت: خروج آمریکا از توافق هسته‌ای متحدان ما را خشمگین و تندروها را تقویت کرده است.

به گزارش ایلنا، «جان کری» وزیر خارجه اسبق آمریکا در جدیدترین مصاحبه خود با رسانه‌های جهان در گفت‌وگو با «پی‌بی‌اس» گفت: هرگز هیچ دولتی را ندیده که به اندازه دولت ترامپ آشفته باشد. وی نسبت به سود بردن دیگر کشورها از آشوب‌های واشنگتن هشدار داد.

«کری» گفت: افراد خاصی هستند که آماده هستند و با خوشحالی از این رییس‌جمهور سود خواهند برد. من فکر می‌کنم مردم در سراسر جهان نفس‌هایشان را حبس کرده و منتظرند ببیند چه اتفاقی خواهد افتاد.

«جان کری» سیاست‌های داخلی و خارجی ترامپ را مورد انتقاد قرار داد و گفت: رییس‌جمهور حقایق را تحقیر می‌کند و گفته که خط مشی کنگره و مشارکت آنها تاثیر وحشتناکی در سراسر جهان داشته است.

وزیر خارجه اسبق آمریکا گفت: بر این اعتقادم که آمریکا به استراتژی تغییر نظام در ایران رسیده‌ است. خروج آمریکا از توافق هسته‌ای متحدان ما را خشمگین و تندروها را در ایران تقویت کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز