خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

بازدید استاندار البرز از روند تکمیل محل برگزاری کنگره ملی سرداران شهید

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۷۰۲

استاندار البرز در راس هیاتی متشکل از مسئولان برگزاری کنگره ملی سرداران شهید که به میزبانی البرز در ۶ مهرماه ۹۷ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برپا می شود، از روند تکمیل محل برگزاری این کنگره بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز با همراهی مسئولان مربوطه در محل برگزاری کنگره ملی شهدا حضور یافت و دستورات لازم را برای تسریع در تکمیل پروژه صادر کرد.

امسال برای نخستین بار، استان البرز همزمان با هفته دفاع مقدس، میزبان برگزاری کنگره ملی سرداران شهید است که روند برپایی این رویداد مهم از سوی استاندار البرز پیگیری می شود.

بدین منظور استاندار دستور داد که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با حضور در محل برگزاری، نسبت به تسریع در روند تکمیل بخش عمرانی این پروژه نظارت جدی داشته باشد.

نجفی برگزاری یادواره شهدا را گامی موثر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و راهکاری ارزشمند برای انس نسل جوان با آرمان های شهدا دانست و گفت: با گذشت سالها از دوران هشت سال دفاع مقدس نباید اجازه دهیم که جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام به دست فراموشی سپرده شود.

در این بازدید نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)، رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رئیس سازمان برنامه و بودجه البرز و جمعی از مسئولان استانی و شهری، استاندار البرز را همراهی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز