خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از مترو:

با وجود کمبود ناوگان به فعالیت خود ادامه می‌دهیم/مدیر نباید نگران باشد

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۴۷۳

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در پاسخ به این سوال که آیا تحریم‌ها در فعالیت مترو تاثیری خواهد گذاشت یا خیر، گفت: وظیفه یک مدیر نگران بودن نیست. وظیفه ما به حرکت در آوردن قطارهاست، با تمام تلاش این وظیفه را انجام داده و با وجود کمبود ناوگان به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.

فرنوش نوبخت (مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از مترو تهران) در پاسخ به این سوال که آیا خط پنج بیشتر از ظرفیت خود مسافر جابه‌جا می‌کند، گفت: خط ۵ بیشتر از ظرفیت خود مسافر سوار نمی‌کند، حدود ۱۵۰ هزار نفر در خط ۵ مترو تهران جابجا می‌شوند و ظرفیت خط بیش از این حرف‌هاست. قطار اکسپرس صبح مسافران زیادی را جابجا می‌کند و بعد از آن قطارها تقریبا خالی است، این خاصیت قطارهای حومه‌ای است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر تحریم‌ها نگران شرایط مترو تهران نیست، چراکه امکان دارد نتوانند تجهیزات لازم را وارد کنند، افزود:  یک مدیر نباید نگران باشد، یک مدیر باید کارش را انجام دهد تا مشکلات، رفع شود. نگرانی برای ما نیست. عامل ایجاد نگرانی، نباید موجب ایجاد نگرانی شده و باید خوش‌بینی را افزایش دهد، درحقیقت مدیر باید مشکلات را پیدا و رفع کند.

۸۵۰ پله برقی در مترو تهران وجود دارد که همه دائم الکار هستند

نوبخت در پاسخ به این سوال که آیا تعداد حوادث پله برقی در مترو تهران افزایش پیدا کرده است، گفت: حوادث پله برقی زیاد نبوده و فقط یک اتفاق رخ داده است. ۸۵۰ پله برقی در مترو تهران وجود دارد که همه دائم‌الکار هستند و با وجود تمام محدودیت‌ها در حوزه تامین و بودجه، همه مدام در حال کار کردن هستند. همه قطارها با فاصله چهار دقیقه در خطوط یک، دو و چهار  مترو مشغول به کار هستند و با آنکه محدودیت زیاد داریم، ولی تلاش می‌کنیم کار اصلی خود را که خدمات‌رسانی است، انجام دهیم.

با وجود آنکه با کمبود ناوگان روبه‌رو هستیم، اما خدمات خود را ارائه می‌دهیم

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از مترو تهران در خصوص محدودیت و نبود تعمیرگاه، پایانه و نگهداری از واگن‌های قطار گفت: ما در این رابطه با محدودیت روبه‌رو هستیم. با وجود آنکه با کمبود ناوگان روبه‌رو هستیم اما خدمات خود را ارائه می‌دهیم. شما باید خروجی را بررسی کنید. قطارها در حال حرکت بوده و خرابی ها تحت کنترل هستند.

همین که قطارها حرکت می‌کنند، معنایش نشست خبری است

وی با اشاره به فعالیت‌های مترو برای سرویس‌دهی به بازی‌های فوتبال و... گفت: ما در روزهای عادی دائم‌الکار هستیم و سعی می‌کنیم کار  خود را انجام دهیم، چراکه وظیفه ما خدمت‌رسانی است. همین که قطارها حرکت می‌کنند معنایش نشست خبری است.

مردم خروجی‌های شرکت بهره‌برداری از مترو را می‌بینند

مئیرعامل شرکت بهره‌برداری از مترو با اشاره به انتقاداتی که به مازاد نیرو در این شرکت می‌شود و اینکه در ۶ ماه آخر  مدیریت شهری قبلی بیش از سه برابر ظرفیت نیرو استخدام شده بود، گفت: باید در این خصوص با آمار و سند صحبت کنیم، باید به مردم در این شرایط خبرهای خوب بدهیم. مردم در حال مشاهده خروجی‌های شرکت بهره‌برداری از مترو هستند. من نمی‌خواهم وارد این موضوع شوم که در گذشته چه اتفاقاتی افتاده است و کار من این نیست. ما کار خود را انجام می‌دهیم و مشکلی نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا روند استخدام‌ها را عادلانه می‌داند یا خیر، گفت: من باز هم تاکید می‌کنم که کار یک مدیر ایجاد امیدواری برای مردم است. من و همکارانم با سختی کار کرده و حرکت‌ها را انجام می‌دهیم و خود را متعهد می‌دانیم که این کار را تا لحظه آخر که در این سمت هستیم، ادامه دهیم. در حال حاضر خود را برای آغاز فصل مدارس و افتتاح خط ۶ مترو آماده می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز