خبرگزاری کار ایران

حکم الزام به عرضه برای ۴ پرونده احتکار در زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۳۲۶

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از صدور حکم الزام به عرضه برای ۴ پرونده احتکار خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ مرتضی ممیزی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: تعداد ۹ انبار احتکار کالا در سطح استان شناسایی که بیشترین احتکار مربوط به شهرستان ابهر با پنج انبار بوده و در این رابطه پرونده هایی در شعب تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

وی افزود: تعداد چهار پرونده احتکار کالا شامل ۲۳ تن برنج ایرانی و تایلندی، ۸۶۰ کیلوگرم لوبیا، ۲ هزار و ۵۸ قوطی روغن موتور، ۳۷۰ کارتن پودر شوینده و انواع لوازم خانگی پس از برگزاری جلسات رسیدگی با حضور متهمان و اخذ گزارشات کارشناسی مختومه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: متهمان این پرونده ها علاوه بر الزام به عرضه کالاهای مکشوفه، جمعا به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند که جریمه نقدی ۷۰۰ میلیونی ریالی یکی از پرونده ها با پیگیری شعبه مربوطه، وصول و پرونده مختومه شد.

ممیزی گفت: در جدیدترین کشف صورت گرفته از کالای احتکار شده در شهرستان ابهر، تعداد ششصد و سی دو دستگاه انواع لوازم خانگی شامل پکیج، حوله خشک کن، مشعل به ارزش ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال توقیف و پرونده به صورت خارج از نوبت در تعزیرات حکومتی ابهر تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در مورد کشف محموله شصت و شش دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند قاچاق، گفت: شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده متهم این پرونده را که قصد حمل محموله مذکور در خودروی پژو را داشت، به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی به میزان ۷۸۵ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز