خبرگزاری کار ایران

احمدی تاکید کرد :

مقابل سودجویانی که قصد برهم زدن تعادل بازار را دارند محکم می‌ایستیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۲۶۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با بیان اینکه باید با شدت و قدرت با محتکران در بازار برخورد کرد، اظهار داشت: در مقابل سودجویانی که قصد برهم زدن تعادل بازار را دارند، محکم خواهیم ایستاد .

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد احمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در کارگروه تنظیم بازار، وضعیت ذخیره سازی کالاهای اساسی در استان را مطلوب دانست و با اشاره به ذخیره سازی مصرف 4 ماهه گندم در استان گفت: حفظ تعادل بازار از جمله اولویت های مهم استان به شمار می‌رود .

وی‌تعزیرات را پشتوانه و بازوان دولت دانست و با بیان اینکه باید به صورت هماهنگ با متخلفین برخورد کنیم، افزود: باید دست به دست هم دهیم و با همکاری یکدیگر از این دوران با کمترین هزینه عبور کنیم .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با بیان اینکه نباید اجازه دهیم بازار دچار شوک شود بر لزوم نظارت و سرکشی مستمر از بازار با حضور تمامی دستگاهای متولی تاکید کرد .

وی با بیان اینکه نظارت ها نباید موجب التهاب در بازار شود بلکه به عنوان یک فرصت و ظرفیت دیده شود، گفت : در بازرسی ها تنها به دنبال تخلف نیستیم بلکه می توانیم با ارشاد و راهنمایی در کنار بازار باشیم .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در ادامه سخنان خود بر ضرورت نظارت دقیق، شناسایی و برخورد با افراد سودجو در بازار تاکید کرد و گفت: این دوران اقتصادی گذراست و باید با تدبیر در جهت حفظ تعادل بازار تلاش کنیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز