خبرگزاری کار ایران

صفرزاده ویشکایی مطرح کرد؛

تاکید بر رعایت صرفه‌‌‌‌جویی در واحدهای دانشگاهی استان

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۲۱۰

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تاکید کرد: شهیدان با شناسایی فرصت‌های ناب و حرکت درمسیر الهی به جایگاه ویژه‌ای دست یافتند.

به گزارش ایلنا از رشت، با حضور رئیس دبیرخانه هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و معاونان اداری و مالی و مدیران مالی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی واحد رشت در سالن جلسات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

محمد نقی صفرزاده ویشکایی، رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور، گفت: شهیدان با شناسایی فرصت‌‌‌های ناب و حرکت در مسیر الهی به مقام والایی رسیدند.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه‌های محرم و صفر و ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به بیانات معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته» و با توکل و ایمان راسخ به وعده‌‌‌های الهی و توجه و عنایت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و با استعانت از شهدا، نقشه‌‌‌‌های شوم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی نقش بر آب خواهد شد.

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید و تاکید بر رعایت صرفه‌‌‌‌جویی در واحدهای دانشگاهی استان تصریح کرد: باید با ارائه راهکارهای مناسب و همفکری و همدلی در جهت رفع مشکلات مالی واحدهای استان تلاش کرد و با توجه به وجود پتانسیل‌‌‌های موجود در واحدهای دانشگاهی و ارائه طرح‌‌‌های سرمایه‌‌‌گذاری مناسب و حرکت به سمت درآمدزایی خارج از شهریه محقق خواهد شد.

همچنین در این جلسه، مهدی خوشنود معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن خیرمقدم گویی به حاضرین گزارش مبسوطی از روند فعالیت های مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ارائه داد.

پیگیری مطالبات واحدها و مراکز استان، بررسی درخواست بازخرید سنوات کارکنان و بررسی و پیگیری آخرین گزارش حسابرسی و بازرسی واحدهای استان از دیگر مطالب مطرح شده در این جلسه بود. در پایان حاضران در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در مورد مسائل مطرح شده ارائه دادند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز