خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز مطرح کرد:

3 هزار هیات فعال و شناسنامه‌دار در البرز / تحول فکری جوانان در مجامع مذهبی ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۲۳۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و هیات ها نقش مهمی در تحول فکری و کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، اظهار داشت: در استان البرز حدود 3 هزار هیئت مذهبی شناسنامه دار و ثبت شده در تبلیغات اسلامی وجود دارند که در طول سال با برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی دینی نقش مهم و اثر گذاری را در راستای توسعه و ترویج شعائر و آموزه های دینی در این استان ایفا می‌کنند.

وی افزود: حضور جوانان در هیات و همکاری در برگزار برنامه های فرهنگی دینی در تحول فکری و جهت دهی آنها با ارزش ها و مبانی دینی اثر گذار است لذا تبلیغات اسلامی با اعزام مبلغ و مبلغه به این هیات ها به منظور سخنرانی و تبیین معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نقش مهمی را در کیفیت بخشی به این برنامه ها در سطح استان ایفا می‌کند.

مسعودی، خاطر نشان کرد: هیات بعد از مسجد می‌تواند مهمترین ملجأ و پناهگاه خانواده ها به منظور جذب فرزندان‌شان به ارزش‌ها و شعائر دینی باشد و این امر به شرطی محقق خواهد شد که بتوان با برنامه ریزی دقیق و مدون و کیفیت بخشی به این برنامه ها جوانان را جذب کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، برگزاری مراسم و برنامه‌ها در مناسبت های مذهبی چون محرم، رمضان، شعبان، مراسم میلاد و شهادت اهل بیت‌عصمت و طهارت علیهم السلام و محافل قرآنی‌چون محفل انس و کرسی تلاوت را از مهمترین این برنامه ها در طول سال، دانست.

وی در پایان گفت: دشمن تلاش می‌کند تا نسل جوان جامعه را از تمسک به دین و آموزه های آن و همچنین حضور در مسجد و هیات دور کند به همین منظور برنامه ریزی و تلاش در جهت هدایت نسل جوان جامعه به ارزش ها و اماکن دینی یکی از ضروریات جامعه امروز با همکاری مسئولان اجرایی و فرهنگی کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز