خبرگزاری کار ایران

به دلیل مشکلات مالی و همکاری نکردن دستگاه‌های فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد:

خواننده آثار مذهبی کهگیلویه و بویراحمدی در ماه محرم آلبومی منتشر نمی‌کد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۴۰

متاسفانه وعده های مدیران این دستگاهها از شعار تا عمل فاصله کهکشانی دارد و آنچه گفته و می گویم از روی صداقت کامل است.

ایلنا: یک خواننده کهگیلویه و بویراحمدی در ماه محرم امسال(۹۲) اثری به بازار عرضه نمی‌کند.

«کوروش رضوانی» در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: با پوزش فراوان از تمامی مردم ایران اسلامی به‌ویژه هم استانی‌های عزیز کهگیلویه و بویراحمدی، به‌دلیل مشکلات مالی، در ماه محرم امسال(۹۲) نمی‌توانم اثری در سوگ این ایام به مردم و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت تقدیم کنم.

وی با بیان مشکلات مالی که هم اکنون گریبانگیر وی شده است، اظهار داشت: متاسفانه شرایط بد مالی را تجربه می‌کنم و به همین دلیل نتوانستم اثری در ماه محرم امسال به عاشقان حسینی تقدیم نمایم.

این خواننده «لر زبان» در کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال‌های گذشته با هزار زحمت، آثاری به احترام عاشقان حسینی به بازار عرضه اما متاسفانه در ماه محرم امسال نتوانستم همانند گذشته خدمتگزار اهل بیت و سوگواران این ایام باشم.

رضوانی، مبلغ بدهی‌های خود به‌خاطر انتشار آثار فرهنگی در ماه محرم سال‌های گذشته را حدود ۴۰۰ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: برخی اقساط تسهیلات دریافتی از بانک‌ها را نتوانسته‌ام پرداخت کنم که از سوی این بانک‌ها شبانه روز مورد مواخذه و تهدید کسر اقساط ضامن‌ها مواجه هستم.

وی در ادامه با انتقاد از برخی دستگاه‌های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد، بیان داشت: متاسفانه وعده‌های مدیران این دستگاه‌ها از شعار تا عمل فاصله کهکشانی دارد.

این خواننده کهگیلویه و بویراحمدی گفت: از تمامی کسانی که در چند مدت گذشته بویژه یکماهه اخیر پیگیر انتشار اثر ماه محرم امسال بوده‌اند و با مشکلات مالی‌ام هم آشنایی کامل دارند بدلیل انتشار نیافتن اثر ماه محرم سال جاری صمیمانه پوزش می‌طلبم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «کوروش رضوانی» خواننده کهگیلویه و بویراحمدی، خواننده آثار مذهبی متعددی با نام‌های «شرم او»، «درد گرون»، «ماه هاشمی»، «عامه زینب»، «رخش بی‌سوار»، «یاس نینوا»، «و» مظلوم عالم «است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز