خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

ضرورت استفاده از توانمندی‌های علمی دانشگاه‌ها در جهت پیشرفت‌های صنعتی

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۴۶۰

استاندار گیلان گفت: از توانمندی‌های علمی موجود در دانشگاه‌های گیلان در افزایش شاخص‌های دانش و فناوری استفاده شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری شامگاه چهارشنبه در دیدار با رئیس هیأت عالی جذب اعضای هیات علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: در جهت رسیدن به پیشرفت‌های صنعتی و علمی و ایجاد اشتغال باید پیوند بین دانشگاه‌ها و واحدهای تولیدی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در پروژه‌های مطالعاتی از فرصت بخش خصوصی و مهندسین مشاور استفاده شود، اظهار داشت: اساتید دانشگاه‌ها می‌توانند نقش بسزایی در نهادینه‌سازی فرهنگ در جامعه بویژه اصلاح الگوی مصرف ایفا کنند.

در این دیدار رئیس هیأت عالی جذب اعضای هیات علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز با قدردانی از استاندار گیلان به جهت تعامل با دانشگاه‌ها گفت: وظیفه هیات عالی جذب طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیاست‌گذاری، ایجاد وحدت رویه، ساماندهی و نیازسنجی جذب در چارچوب نقشه جامع علمی کشور، عادلانه کردن مسیر جذب، تسهیل در جذب افراد اصلح و استعدادهای علمی است.

 کی‌نژاد افزود: کشور ما در مسیر پیشرفت علمی، خود نیاز به سرمایه انسانی ماهر و متخصص دارد و جهت‌گیری جریان جذب اعضای هیات علمی با توجه به این نیاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز