خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

برای‌ کاهش اعتیاد تدبیر و خلاقیت لازم است

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۲۵۸

استاندار اصفهان گفت: اشتغال، نشاط اجتماعی، احساس امیدواری و آرامش فرد در جامعه، می تواند در کاهش اعتیاد به مواد مخدر بسیار موثر باشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محسن مهرعلیزاده در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تقدیر از موفقیت ورزشکاران و مدال آوران خصوصاً ورزشکاران استان اصفهان که در بازی های آسیایی جاکارتا خوش درخشیدند، اظهار داشت: روند رشد یابنده فعالیت‌های ورزشی همگانی و حرفه‌ای، در عدم گرایش جامعه به سمت اعتیاد به مواد مخدر بسیار موثر است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش نشاط اجتماعی و شادابی در فضای جامعه، بیان  کرد: باید به جای برگزاری برخی جلسات کلیشه ای و کارهای قالبی، با تدبیر و خلاقیت در جهت کاهش اعتیاد به مواد مخدر اقدام نماییم.

استاندار اصفهان با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها و فعالیت‌های هنری در عدم گرایش به اعتیاد تصریح کرد: اشتغال، نشاط اجتماعی، احساس امیدواری و آرامش فرد در جامعه، می‌تواند در کاهش اعتیاد به مواد مخدر بسیار موثر باشد و در این زمینه نقش چشمگیر حوزه فرهنگ و هنر و رسانه‌ها، غیر قابل انکار است.

مهرعلیزاده با توصیه به دستگاه‌های اجرایی، افزود: نباید به مقوله مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک شغل و وظیفه صرف اداری نگاه کرد، بلکه همه دستگاه ها باید وظیفه ذاتی خود را با دقت و تدبیر انجام دهند.

استاندار اصفهان به تدوین برنامه خاص استان در کنار برنامه جامع مبارزه با مواد مخدر در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: نوع تصمیم گیری و برخورد با مسئله مواد مخدر با توجه به فرهنگ و نیاز هر استان متفاوت است و باید بر اساس گروه‌های مرجع و اثرگذار و فرهنگ خانواده ها در هر استان، راهکارهای متفاوت و منحصر به فرد پیگیری شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز