خبرگزاری کار ایران

80 تعاونی تولیدی و خدماتی توانمندی خود را به نمایش گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۳۳۶

نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون صبح امروز (دوشنبه) در محل هتل المپیک تهران با حضور معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مشارکت 80 تعاونی تولیدی و خدماتی از سراسر کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه که توسط «حمید کلانتری» معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گشایش یافت، تعاونی های تولیدی و خدماتی، توانمندی های خود در رسته های مختلف را به معرض نمایش گذاشته اند.

همچنین در حاشیه افتتاح نمایشگاه، از سه سامانه تخصصی «مشوق ها و حمایت ها»، «صادرات و واردات تعاونی ها» و «رسیدگی به شکایت اعضای تعاونی ها» به طور همزمان رونمایی شد.پیش بینی شده است با بهره برداری از سامانه های مذکور سیمای بخش تعاون تغییراتی جدی را تجربه نماید . سامانه مشوق ها و حمایت ها تمامی فرصت های قانونی برای بخش تعاون را در خود جای می دهد . در عین حال سامانه واردات و صادران نیز همان گونه که از نامش پیداست ، وضعیت این حوزه در بخش تعاون را رصد می کند . سامانه رسیدگی به شکایت اعضای تعاونی ها نیز امکان اعلام و رسیدگی به شکایات را تسهیل می کند.

لازم به ذکر است تعاونی های فعال در بخش فرش و صنایع دستی حاضر در این نمایشگاه از امروز تا روز چهاردهم شهریور امکان فروش کالا به مراجعه کنندگان را نیز دارا هستند.  

سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی براساس قانون اساسی باید 25 درصد باشد که اکنون 6 درصد اعلام شده و انتظار می رود در پایان برنامه ششم توسعه (1400- 1396) به رقم 15 درصد برسد.

نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون که به مدت سه روز در محل هتل المپیک تهران دایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز