خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در گفت‌وگو با ایلنا:

انتصاب سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش بر مبنای سوابق کاری ایشان بود

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۷۷۴

پس از انتصاب علی عرب به عنوان سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش، شایعاتی مبنی بر تاثیر نسبت فامیلی همسر وی با رئیس جمهوری به عنوان ژن خوب در رسانه منتشر شد؛ اما پس از آن مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش این امر را تکذیب کرده و سابقه وی را دلیل بر انتصاب او دانست.

مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، گفت: پس از معارفه محمد ابراهیم انصاری لاری به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش، تحولاتی در شرکت عمران،‌ آب و خدمات رخ داد و آقای محمدی به عنوان سرپرست این شرکت معرفی شد، سپس آقای انصاری لاری، در حکمی، علی عرب را به سمت سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب کرد.

عباس نوربخش، با انتقاد از اینکه برخی، آقای عرب را ژن خوب معرفی کرده‌اند،‌ عنوان کرد: معمولا در هر شرکت از بین معاونان، سرپرست را انتخاب می کنند،‌ عرب به عنوان ‌ قدیمی ترین معاون که اشراف کامل به شهر کیش دارد، به عنوان 3 ماه سرپرست شرکت عمران،‌ آب و خدمات معرفی شد.

وی ادامه داد: ‌عرب ابتدا به عنوان کارشناس ساده در این شرکت مشغول به کار شد. وی پس از طی مراحل اداری در مدت 4 سال به سمت کارشناس مسئول،‌ مدیر پروژه و معاونت رسید. پیش از این نیز، وی عضویت در هیئت مدیره و معاون عمران و ترافیک شرکت عمران، آب و خدمات کیش را در کارنامه خود دارد. بنابراین وجود نسبت فامیلی همسر وی با رئیس جمهوری دلیلی بر انتخاب عرب نبوده است.

نوربخش، انتخاب عرب را یک انتخاب منطقی دانست و عنوان کرد: سایر معاونان به تازگی مشغول به کارشده‌اند و میزان آگاهی آنها از شرکت و شهر کیش بسیار کم است؛ بنابراین آنها نمی‌توانند گزینه مناسبی برای شهرداری باشند.

مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، این شهر را یک شهر کوچک با جمعیت 35 هزار نفر دانست و گفت: شهر کیش مانند سایر شهرهای بزرگ  مثل تهران یا شیراز نیست که شهرداری یک سازمان مهم و بزرگی باشد. بنابراین نباید رسانه ها جوسازی کنند.

بر اساس این گزارش: شرکت عمران، آب و خدمات کیش یکی از شرکت‌های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش است که مطالعه و اجرای طرح‌های زیربنایی عمرانی، توسعه و نگهداری امور شهری، ارایه خدمات آتش‌نشانی، نظافت شهری و معابر عمومی، نظارت فنی بر ساخت و ساز شهری، صدور مجوز پایان کار ساختمان، نظارت بر خدمات تبلیغاتی، تامین آب شرب و آب مصرفی فضای سبز و... از جمله وظایف این شرکت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز