خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی در صبح روز سه‌شنبه؛

آرم طرح ترافیک سال ۹۳ رونمایی می‌شود

کد خبر : ۱۵۰۴۰۹

کنترل خودروهایی که وارد محدوده طرح می‌شوند از طریق سیستم هوشمند در مبادی ورودی و خروجی محدوده طرح صورت می‌پذیرد و می‌توان گفت این آرم‌ها صرفاٌ به منظور تشخیص ظاهری خودروهای دارای مجوز در نظر گرفته شده‌اند.

ایلنا: طی مراسم ویژه‌ای با حضور خبرنگاران و تصویربرداران رسانه‌های جمعی، آرم طرح ترافیک سال ۹۳ از سوی قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این مراسم ضمن رونمایی از آرم طرح ترافیک، ویژگی‌های فنی و هنری در نظر گرفته شده برای این آرم‌ها نیز توضیح داده می‌شود.

قائم مقام معاون شهردار تهران در این ارتباط گفت: هدف اصلی از اجرای محدوده طرح ترافیک، توزیع عادلانه سفر و برقراری عدالت در سفرهای شهری است.

حجت‌ا… بهروز افزود: کنترل خودروهایی که وارد محدوده طرح می‌شوند از طریق سیستم هوشمند در مبادی ورودی و خروجی محدوده طرح صورت می‌پذیرد و می‌توان گفت این آرم‌ها صرفاٌ به منظور تشخیص ظاهری خودروهای دارای مجوز در نظر گرفته شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه کنترل هوشمند معابر شهری از جمله محدوده طرح ترافیک توسعه می‌یآبد، اظهار کرد: تسری نصب دوربین‌های هوشمند به محدوده طرح زوج و فرد از برنامه‌های آتی این حوزه است.

بهروز با اعلام اینکه در سال آتی یک سوم از مجموع مجوزهای سالانه کاسته شده، تصریح کرد: به منظور امکان کنترل بهتر ورود خودرو‌ها به محدوده طرح ترافیک، نسبت به توزیع روزانه و هفتگی این مجوز‌ها اقدام می‌شود.

قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک دولت حمل و نقل عمومی آن قدر توسعه پیدا کند تا شهروندان به منظور رفت و آمد روزانه خود نیازی به استفاده از خودروی شخصی نداشته باشند.

گفتنی است مراسم رونمایی از آرم طرح ترافیک سال ۹۳ ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۹۲ در محل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز