خبرگزاری کار ایران

۱۴ لغایت ۲۱ شهریور ماه جاری صورت می‌گیرد؛

بازگشایی نمایشگاه پاییزه در زاهدان

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۱۸۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تجارت سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه پائیزه ویژه ایام بازگشایی مدارس با هدف تامین کالا و تنظیم بازار ایام بازگشایی مدارس از 14 تا 21 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا نادر میرشکار اظهار کرد: نمایشگاه پاییزه ویژه ایام بازگشایی مدارس با هدف تامین کالا و تنظیم بازار ایام بازگشایی مدارس  از 14 تا 21 شهریورماه از ساعت 10 صبح تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های استان  واقع در زاهدان، برپا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تجارت سیستان و بلوچستان افزود: نمایشگاه پاییزه با اولویت عرضه اقلام پرمصرف این ایام با قیمت گذاری حداقل 10 تا 15 درصد پایین‌تر از قیمت بازار از جمله کیف و کفش ،پوشاک ، لوازم التحریر و .... به شهروندان زاهدانی خدمات رسانی می‌کند.

میرشکار ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و جهت تنظیم بازار برنامه ریزی  برای ایجاد غرفه جهت کالاهای اساسی از جمله برنج و ... در این نمایشگاه صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون متولی برگزاری نمایشگاه ، اتاق اصناف خواهد بود آن هم  به دلیل اینکه نبض بازار را در اختیار دارد و می بایست اتاق اصناف از ورود افراد فاقد پروانه کسب در نمایشگاه جهت اخذ غرفه جلوگیری کند.

میرشکار بیان داشت: بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، ستاد کالای قاچاق ، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در نمایشگاه حضور خواهند داشت تا از بروز هرگونه تخلف جلوگیری شود و در صورتی که غرفه‌ای نیز اقدام به عرضه کالای قاچاق کند ضمن تعطیلی غرفه برخورد جدی با آن صورت خواهد پذیرفت.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز