خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت، معدن، تجارت حوزه(تجارت) کاشان خبرداد:

برگزاری نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۲۱۹

رئیس اداره صنعت، معدن، تجارت حوزه(تجارت) کاشان از برگزاری نمایشگاه یهاره عرضه مستقیم کالا به مناسیت فرارسیدن سال جدید با بیش از ۱۵۵ غرقه در ۴ هزار مترمربع توسط شرکت نمایشگاه گلریزان باستان از سیزدهم الی بیست و سوم اسفندماه در سالن نمایشگاههای موقت خیابان کارگر این شهر خبرداد.

ایلنا: رئیس اداره صنعت، معدن، تجارت حوزه(تجارت) کاشان از برگزاری نمایشگاه یهاره عرضه مستقیم کالا به مناسیت فرارسیدن سال جدید با بیش از ۱۵۵ غرقه در ۴ هزار مترمربع توسط شرکت نمایشگاه گلریزان باستان از سیزدهم الی بیست و سوم اسفندماه در سالن نمایشگاههای موقت خیابان کارگر این شهر خبرداد.

«علی نطاقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده با اعضای کمیته برگزاری نمایشگاههای شهرستان کاشان به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و تنظیم بازار این نمایشگاه تحت نظارت اداره بازرگانی و مشارکت اتحادیه‌های مجامع امور صنفی مرتبط توسط شرکت گلریزان باستان از سیزدهم الی بیست و سوم اسفندماه در دو نوبت صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ الی ۲۲ شب در خیابان کارگر این شهربرگزار می‌شود.

نطاقی با بیان اینکه شرکت‌های تعاونی، تولیدی، صنعتی، شرکت‌های تولیدی صنفی، شرکت‌های پخش، عمده فروشان و مراکز بنکدار که ۸۵ درصد آنان کاشانی هستند که اجناس خود را ۱۵تا۳۰ درصد پایین‌تر از قیمت داخلی بازار به شهروندان کاشانی عرضه خواهند کرد. گفت: طی مدت فعالیت نمایشگاه کار نظارت بر قیمت‌ها توسط بازرسان و کارشنان اداره و اتحادیه‌های صنفی و اصناف حضوری و مستمرانجام خواهد شد.

نطاقی با اشاره به اینکه کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه از کیفیت لازم برخوردار است گفت: نمونه کالاهای شرکت‌های تولیدی معتبرشرکت کننده در نمایشگاه روزانه توسط ۱۰ اکیپ به دقت بررسی و برای ارائه درنمایشگاه پلمپ می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن، تجارت حوزه(تجارت) کاشان همچنین با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال به لحاظ فراوانی حدود ۱۵ درصد و به لحاظ حجم و کمیت افزایش واحدهای شرکت کننده را به دنیال داشته است افزود: تعدد کالاهای با کیفیت عالی و کیفیت متوسط امکان خرید را برای همه اقشار جامعه با هر توان مالی فراهم نموده است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، انواع مواد غذایی و… با ۱۵ الی ۲۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار عرضه خواهد گردید. گفت: علاوه بر برگزاری نمایشگاه عرضه مستقبم کالا، اقداماتی نیز در زمینه تنظیم بازارایام پایانی سالجاری و ویژه ایام نوروز سال ۹۳ در سطح شهرستان کاشان جهت رفاه حال شهروندان و مسافرین نوروزی پیش بینی شده است.

نطاقی تصریح نمود: در صورت استقبال شهروندان کاشانی پیش بینی تمدید سه روز این نمایشگاه نیز خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز