خبرگزاری کار ایران

با حضور سرپرست وزارت کار صورت گرفت؛

افتتاح مرکز توانبخشی مراقبتی معلولین در الوند/ بازدید از کارخانه سیمان آبیک

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۹۷۳

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای افتتاح چند طرح توانبخشی بهزیستی صبح امروز وارد قزوین شد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی امروز جمعه برای بازدید و افتتاح چند طرح توانبخشی وارد استان قزوین شد و در ابتدای ورود به استان از کارخانه سیمان آبیک بازدید کرد.

محسنی بند پی به همراه داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، منوچهر حبیبی معاون  اقتصادی استاندار قزوین، مسعود بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، ورارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین، گروسی فرماندار شهرستان البرز و جمعی از مدیران استانی مرکز توانبخشی مراقبتی معلولین ذهنی بالای ۱۴ سال در شهر صنعتی البرز در شهر الوند را افتتاح کرد.

این مرکز با ۱۵۰ میلیون تومان هزینه بخش خصوصی تجهیز و راه اندازی شده است.  

در این مرکز ۳۱ نفر معلول پسر نگهداری می شوند و به ۲۵ نفر یارانه نگهداری تعلق می گیرد.

سرپرست وزارت  تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از مرکز نگهداری بیماران مزمن اعصاب و روان مهر البرز «مرکز مراقبت توانبخشی بیماران مزمن» بازدید کرد. در این مرکز ۱۰۰ بیمار مرد نگهداری می شوند.

سرپرست وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی در سفر یک روزه به قزوین از خانه کوچک سایه محل نگهداری بیماران ذهنی خفیف در الوند نیز بازدید کرد.

در این مرکز ۱۰ معلول ذهنی خفیف نگهداری می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز