خبرگزاری کار ایران

«آلبوم خانوادگى» در عمارت نوفل لوشاتو

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۷۷۴

نمایش «آلبوم خانوادگى» به نویسندگى و کارگردانى سعید هاشم‌زاده، از هفته آینده در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه مى‌رود.

به گزارش ایلنا، «آلبوم خانوادگی» به نویسندگى و کارگردانى سعید هاشم‌زاده، اجرایى مبتنی بر بدن، ژست و تئاتر تصویر محور است که از ١٢ شهریور ساعت ٢١ در سالن شماره ٢ عمارت نوفل لوشاتو روى صحنه خواهد رفت و به‌زودى بلیت فروشى آن آغاز خواهد شد.

 نمایش «آلبوم خانوادگى» درباره پدر خانواده‌ای در قرون وسطاست که مراسم احتضارش در حال برگزاری است و خانواده‌اش برای این مراسم جمع شده‌اند و مرضیه شاطرطوسی، نونا نیسی، مریم قاسمی، امین بشارتی، کیمیا شهریه، علیرضا عزیزی، محمد علی ترابیان بازیگران این نمایش هستند.

سایر عوامل گروه عبارتند از: دراماتورژ: پریسا کیومرثی، آهنگساز: حسین عطری، طراح صحنه: سعید هاشم‌زاده، دکور: رضا غیور، موسی هاشم‌زاده، مهدی غلامی، طراح لباس و گریم: سحر پیله‌ور، امور رسانه‌ای: میثم محمدی، منشی صحنه و برنامه‌ریز: نازنین احسانی، دستیاران کارگردان: میثم شیخی و آذین دهقان، عکس و مستند: کسری بردبار، عکاس مهمان و تیزر: علیرضا عزیزی، طراحی و عکاسی پوستر: موسی هاشم‌زاده، تهیه‌کننده: گروه مواجهه.

سعید هاشم‌زاده پیش از این نمایش‌هاى «بایگانی برای یک مسئله شخصی»، «اسب مرده» و «اتللو یک کولاژ» را روی صحنه برده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز