خبرگزاری کار ایران

آخرین جزئیات حادثه قتل گچساران؛

متهم به قتل: از دست‌شان خسته بودیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۹۱۳

در پی حادثه قتل 3 نفر از اعضای یک خانواده در گچساران ، متهم به قتل انگیزه‌اش را از این کار ، خسته شدن از دست برادران معلول و پدر پیرش خود عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، سردار «مهدی انصاری» فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از گزارش این جوان، مأموران نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام و صحت این وقایع را با مستندات تأیید کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: این حادثه یکشنبه شب رخ داد و جوان متهم  به قتل ، دو برادر معلول و پدر 84 ساله خود را در یک خودرو پراید سوار کرد و آنها را به بیرون از شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران انتقال داد.
 
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مقتول برادران خود را به نزدیکی آبشار کیوان برده و آنها را به داخل آب هل داده و چون هیچ کدام مهارت شنا نداشتند در آب غرق شدند.
 
انصاری تصریح کرد: این جوان سپس پدر خود را در روستای گناوه در 15 کیلومتری شهر دوگنبدان با اسلحه کمری به قتل رساند.
 
وی ادامه داد: بنا به اظهارات این جوان 27 ساله، خستگی از پدر و برادران علت قتل ذکر شده است.
 
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با همکاری امدادگران، دستگاه‌های اجرایی متولی و مردم جسد دو برادر را عصر دیروز از آب بیرون کشیدند.   جسد هر سه نفر نیز  برای بررسی تشریفات قانونی به شهر دوگنبدان منتقل شد.
 
انصاری در پایان گفت: از رسانه‌‌ها می‌خواهیم تا هنگام وقوع چنین حوادثی پیش از انعکاس برای اطلاع‌رسانی دقیق موضوع را از متولیان امر و منابع رسمی پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز