خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در قائم شهر:

اقتصاد ،معیشت و گرانی نقطه آسیب پذیر جامعه است

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۵۸۷

نماینده ولی فقیه در قائم شهر گفت: اقتصاد ،معیشت و گرانی نقطه آسیب پذیر جامعه است.

به گزارش ایلنا از قائمشهر ،سومین جلسه ی شورای  اداری  شهرستان قائم شهر به مناسبت هفته دولت با حضور آیت الله معلمی ، نماینده ولی فقیه در قائم شهر،مهدی محمدی ،فرماندار قائمشهر، و روسای دستگاه ها در دفتر امام جمعه برگزار شد.

آیت الله معلمی ،نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان نقطه آسیب پذیر جامعه را اقتصاد ،معیشت و گرانی عنوان کرد و افزود : دشمن درصدد عصابی کردن جامعه ماست و بدین منظور مدیران باید با صبر و حوصله به وظایفه خود عمل کنند.

آیت الله معلمی وجود اختلاف نظر بین مدیران دستگاه ها را طبیعی دانست و گفت: مدیران باید به تفاهم برسند و این مسائل نباید باعث آزردگی ارباب رجوع شود.

امام جمعه قائمشهر بیان کرد: نظام و مدیران ما از آغوش مردم آمده اند و آمیختگی مدیران و مسئولان جامعه باید حفظ شود.

در ادامه مهدی محمدی،فرماندار قائم شهر از بهره برداری 33 طرح عمرانی ،خدماتی ،تولیدی و کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت : این طرح ها با هزینه 17 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

محمدی خاطرنشان کرد: راهدار خانه مرکزی قائمشهر با هزینه بالغ بر چهل میلیارد ریال و آسفالت معابر محلات حاشیه نشین سطح شهر با هزینه بالغ بر پانزده میلیارد ریال در این هفته به بهره برداری می رسد.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه ترویج گردشگری از دیگر طرح های شاخص هفته دولت در قائمشهر می باشد افزود : به این منظور مرکز بوم گردی در روستای کوتنا با هزینه بالغ بر پانزده میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه گفت :تعریض بخشی از جاده علامه طبرسی (جاده نظامی) شهرستان با هزینه بالغ بر یازده میلیارد ریال انجام خواهد شد.

محمدی از افتتاح دو واحد آموزشی با هزینه سیزده میلیارد و 700 میلیون ریال خبر داد و تصریح کرد :در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی طرح سیماک نیز به صورت پایوت در قائمشهر به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز