خبرگزاری کار ایران

بازگشت فیتیله‌ای‌ها به تلویزیون

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۳۱۲

چند روزی است مجموعه نمایشی «دوقلوها» به کارگردانی جمشید بیات‌ترک و تهیه‌کنندگی مهدی بصیری وارد فاز تولید شده و در تهران مقابل دوربین رفته است.

به گزارش ایلنا، علی فروتن، محمد مسلمی و حمید گلی که حدود دو دهه است در تلویزیون با عنوان عمو‌های فیتیله‌ای شناخته می‌شوند؛ پس از مدت‌ها با مجموعه تلویزیونی «دو قلو ها» به تلویزیون می‌آیند و این روزها به همراه بازیگرانی دیگر مقابل دوربین این مجموعه نقش آفرینی می‌کنند.

فیتیله‌ای‌ها قرار است در مجموعه «دو قلو ها» حضوری متفاوت تر از قبل داشته باشند و این بار بر خلاف گذشته در غالب یک مجموعه نمایشی با قصه و شخصیت‌هایی جدید به شبکه دو بیایند و در کنار آن ها بازیگران سینما و تلویزیون نیز در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند، که به زودی نام آن ها نیز رسانه ای خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی «دو قلوها» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو با مشارکت وزارت بهداشت تهیه و تولید می شود.

از دیگر عوامل این مجموعه می‌توان به: مشاور تهیه کننده: معصومه فرد شاهین، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: حسین دیردار، مدیر تولید: سید رسول حاتمی، مدیر تصویربرداری: افشین گودرزی، مدیر روابط عمومی: ملیکا راد، طراح لباس: الهام شعبانی، طراح صحنه: بهزاد جعفری، طراح گریم: مجید اسکندری، صداگذار: امین شریفی، مدیر صدابرداری: علی ذوالفقاری، تدوین: رضا شهبازی عکاس: پوریا هنرمند، مدیر مالی: فرشته رحیم زاده اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز