خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

انهدام باند قاچاق در کرمانشاه/ کشف 111 کیلوگرم مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۹۳۵

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس یک باند قاچاق سه نفره منهدم و 111 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار داشت: کار شناسایی سایر مرتبطین احتمالی با این باند و دستگیری آنها که در زمینه توزیع ماده مخدر تریاک فعالیت می‌کنند با جدیت ادامه دارد. 

وی ادامه داد: تحقیقات از سه متهم دستگیر شده نیز ادامه دارد و پس از آن برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی خواهند شد. 

سردار امان‌اللهی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش ماموران پلیس 805 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که تقریبا نسبت به مدت مشابه سال قبل برابر است. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از شناسایی و انهدام 10 باند توزیع مواد مخدر و دستگیری بیش از 400 نفر از خرده‌فروشان نیز خبر داد.

وی یادآور شد: در این مدت بالغ بر 500 طرح پاکسازی مناطق آلوده نیز اجرا و نتایج خوبی نیز حاصل شده است که از جمله آن دستگیری تعداد زیادی از خرده‌فروشان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر بوده است.

سردار امان‌اللهی ادامه داد: با همکاری سایر دستگاه‌های مقابله با اعتیاد در حال برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد هستیم تا بتوانیم معتادان بیشتری را در راستای کاهش معضلات اجتماعی و پاکسازی محلات جمع‌آوری کنیم.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در پایان گفت: بدون شک افزایش ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد باعث جمع‌آوری قابل توجه معتادان متجاهر خواهد شد که نتیجه آن کاهش برخی مزاحمت‌ها و همچنین سرقت‌های خود خواهد بود. 
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز