خبرگزاری کار ایران

احمدی‌مقدم مطرح کرد:

مبارزه با مواد مخدر؛ اولویت نیروی انتظامی در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۹۰۴

گرچه تلاش‌های زیادی برای مهار این بلای خانمانسوز صورت گرفته اما این بلا همچنان دامن‌گیر ملت ایران است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امیدواریم دولت و دستگاه قضایی نیز در سال آینده کمک مناسبی به نیروی انتظامی در بحثمقابله با مواد مخدر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سردار احمدی مقدم در همایش سراسری روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر درباره مبارزه با مواد مخدر گفت: گرچه تلاش‌های زیادی برای مهار این بلای خانمانسوز صورت گرفته اما این بلا همچنان دامن‌گیر ملت ایران است.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: مهم‌ترین چالش در این زمینه این است که هم بتوانیم ورود افراد به چرخه اعتیاد را کاهش دهیم و هم خروج افراد از دامنه اعتیاد را افزایش دهیم و این دو مهم مستلزم فعالیت، اقدامات درمانی و ساز و کار مناسب است.

وی درباره اولویت نیروی انتظامی در سال آینده برای مقابله با مواد مخدر گفت: همانطور که در دو سال گذشته بعد از اینکه سرقت رو به فزونی گذاشت، با ایجاد قرار‌گاه سرقت آن را کاهش دادیم و اقدامات خوبی نیز درباره قاچاق سوخت انجام گرفت، در سال آینده نیز بحثمبارزه با مواد مخدر در اولویت کار نیروی انتظامی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در این مبارزه بحثمعتادان ولگرد و فروشندگان خرد مواد مخدر در اولویت است، گفت: این دو موضوع رابطه مستقیمی با بحثسرقت دارد و در سال آینده در بحثجمع‌آوری معتادان، حتی اگر لازم باشد که پادگانهای ناجا را جهت نگهداری معتادان اختصاص بدهیم، این کار را می‌کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به لزوم تمرکز در مرز‌ها برای مقابله با مواد مخدر گفت: بحثکنترل مرز‌ها از اقدامات دارای اولویت ما در مبارزه با مواد مخدر است و امیدواریم دولت و دستگاه قضایی نیز در سال آینده کمک مناسبی به نیروی انتظامی در بحثمقابله با مواد مخدر داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز