خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه دامپزشکی سنندج خبر داد:

تعیین 7 محل جهت عرضه دام‌های قربانی در سنندج

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۸۱۲

رئیس شبکه دامپزشکی سنندج از تعیین و شناسایی ۷ محل برای عرضه دام های قربانی در سنندج خبر داد.

 محمد هژیر یوسفی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در سنندج اظهار داشت: بازرسان دامپزشکی در هفت نقطه شناسایی شده از 7صبح تا 20 عصر به منظور بازرسی و نظارت بر بهداشت فرآورده های خام دامی مستقر می‌شوند.

وی گفت: معاینه و بازرسی بهداشتی از دام‌های ذبحی و لاشه های استحصالی بصورت کاملا رایگان با تشکیل اکیپ‌های ثابت بازرسی در داخل شبکه و اکیپ‌های سیار بازرسی گوشت دام‌های قربانی شده در سطح شهر صورت می گیرد.

یوسفی عنوان کرد: به منظور حفظ بهداشت و سلامت مصرف کنندگان و جلوگیری از اشاعه بیماری های مختلف مشترک بین انسان و دام، مردم از خدمات بازرسی بهداشتی ویژه ایام عید سعید قربان این شبکه و کشتارگاه صنعتی دام سنندج  بهره گیری کنند.
 
رئیس شبکه دامپزشکی سنندج با اعلام آمادگی حضور اکیپ های بازرسی بهداشتی به شکل ثابت و سیار در نقاط مشخص شده گفت: در این راستا رعایت تمهیداتی همچون معاینه دام توسط دامپزشکی پیش از ذبح و عرضه تمامی دام ها در محل های تعیین شده ضروریست.
 
هژیر به مکان های مشخص شده عرضه دام اشاره کرد و افزود: میدان عرضه دام زنده (کیلومتر پنج جاده سنندج کامیاران) کشتارگاه صنعتی دام سنندج (جاده سنندج کامیاران روستای گزنه)، میدان نبوت به طرف ایستگاه عباس اباد، بلوار دکتر حسینی (محله چوب فروشان)، قرادیان (انتهای روستای قرادیان و ابتدای محله 17/1 بهاران، کنار گذر ابیدر(سه راهی منتهی به تکیه و چمن)و عباس اباد(شهرک مولوی) است.
 
وی شماره تماس شبکه دامپزشکی شهرستان سنندج جهت ارائه خدمات بهداشتی و نظارتی رایگان در ایام عید سعید قربان 33179880 اعلام کرد.
 
شایان ذکر است که کشتارگاه صنعتی دام سنندج با حضور بازرسان دامپزشکی و ناظر ذبح شرعی اعلام آمادگی کرده است که خدمات کشتار در عید سعید قربان بصورت کاملا رایگان انجام می شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز