خبرگزاری کار ایران

وزارت کشاورزی آمریکا خبرداد:

زخمی شدن دهان تعدادی از مردم به دلیل وجود قطعات فلز در قوطی های کنسرو

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۳۸۴

وزارت کشاورزی آمریکا از بازگرداندن بیش از 200 هزار قوطی کنسرو تولیدی شرکت هورمیل به علت پیدا شدن قطعات کوچک فلز در آنها که منجر به زخمی شدن دهان مصرف کنندگان شده، خبر داده است.

به گزارش ایلنا، وزارت کشاورزی آمریکا از بازگرداندن بیش از 200 هزار قوطی کنسرو تولیدی شرکت هورمیل به علت پیدا شدن قطعات کوچک فلز در آنها که منجر به زخمی شدن دهان مصرف کنندگان شده، خبر داده است.

قوطیهای کنسرو یادشده حاوی گوشت حیوانات مختلفی بودهاند و بیدقتی در بستهبندی آنها موجب جراحات جدی دهانی افرادی شده که محتویات کنسروهای یادشده را مصرف کردهاند.

وزن کل قوطیهای کنسرو مرجوع شده به شرکت سازنده بالغ بر 103 هزار کیلوگرم بوده است. تعدادی از افرادی که به علت وجود قطعات فلز در قوطیهای کنسرو دچار جراحت شدهاند به علت شدت جراحات وارده به پزشک مراجعه کرده و قصد دارند از شرکت هورمیل شکایت کنند.

تا به حال چهار شکایت از این شرکت به اداره خدمات امنیت و بازرسی غذایی آمریکا تحویل داده شده است و قرار است رسیدگی به آنها ظرف دو هفته آینده انجام شود.

شرکت هورمیل تولیدکننده کنسروهای یادشده در ایالت مینه سوتای آمریکا واقع است و محصولات تولیدی آن به بیش از 70 کشور جهان صادر می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز