خبرگزاری کار ایران

کاپیتان پرسپولیس علیه شاگردان شفر و استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۳۰۵

محسن بنگر کاپیتان سابق پرسپولیس در تمرین‌های گروهی پارس جنوبی جم حضور دارد و شاید مقابل استقلال بازی کند.

به گزارش ایلنا، بنگر مدافع باتجربه‌ای که چند روز قبل با پارس جنوبی جم قرارداد امضا کرد، این روزها در تمرین‌های این تیم حضوری فعال دارد.

بنگر بعد از عقد قرارداد با پارس جنوبی چند روز زیر نظر حمیدرضا جودکی مربی بدنساز تیم تمرین‌های اختصاصی انجام داد تا شرایط بدنی‌اش بهتر شود و حالا دو روز است در تمرین‌های گروهی حضور دارد.

بنگر به‌عنوان کاپیتان سابق پرسپولیس حالا خودش را برای حضور در ترکیب پارس جنوبی جم آماده می‌کند و بی‌تردید انگیزه زیادی دارد تا مقابل استقلال به میدان برود. از این‌رو مجتبی لطفی و حامد نورمحمدی دو مدافع دیگر پارس جنوبی هم در بازی‌های قبل عملکرد خوبی داشتند و حالا باید دید نظر مهدی تارتار درباره خط دفاع تیمش در بازی حساس با استقلال چیست.

قطعا حضور بنگر در ترکیب پارس جنوبی و تقابلش با استقلال می‌تواند جذابیت‌های خاص خودش را داشته باشد و باید دید پنج‌شنبه چه اتفاقی در این خصوص رخ می‌دهد.

به نظر می‌رسد محسن بنگر برای تقابل با استقلال انگیزه زیادی دارد و شاید به همین دلیل است که او در تمرین‌ها خیلی سرحال نشان می‌دهد تا بلکه شانس حضور در این بازی حساس هفته چهارم را به دست بیاورد اما باید دید تارتار او را بازی می‌دهد؟ به جای لطفی یا نورمحمدی؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز