خبرگزاری کار ایران

باید مراقب باشیم گل نخوریم

بنگر: استقلال از ما قوی‌تر است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:استقلال دوم است و ما سوم پس آنها قویتر هستند باید مراقب باشیم تا گل نخوریم.

به گزارش ایلنا،‌ محسن بنگر در مورد دیدار پرسپولیس و استقلال در دربی 82 پایتخت گفت: یک بازی خیلی مهم داریم چه در دربی و چه سایر مسابقات برای برد به میدان می‌رویم. این سه امتیاز وضعیت ما را بهتر می‌کند. استقلال دوم است و ما سوم پس آنها قویتر هستند باید مراقب باشیم تا گل نخوریم.

وی در مورد اینکه در سپاهان سابقه گلزنی به استقلال را داشته و آیا به این تیم گل می‌زند، عنوان کرد: گل زدن من مهم نیست. مهم کسب سه امتیاز است. ما تلاش می‌کنیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی در مورد هجمه‌ای که بعد از بازی مقابل ملوان به پرسپولیس وارد شد و به آن می‌گویند دست‌هایی در  کار است که پرسپولیس قهرمان شود تصریح کرد: نمی‌دانم چرا نفراتی که قبلا در پرسپولیس بودند این حرف‌ها را می‌زنند. زمانی که پرسپولیس در مقابل ملوان بازی‌اش یک بر یک در جریان بود مهدی طارمی و بنگستون در یک موقعیت دو به یک با حریف قرار داشتند که به اشتباه متوقف شدند. اگر آن توپ گل می‌شد اصلا این صحبت‌ها نبود. پژمان نوری و مازیار زارع نظر خودشان را می‌گویند. ما به این مسائل فکر نمی‌کنیم. در دیدار مقابل ملوان خشونت و دعوا بود اما سه امتیاز را گرفتیم.

بنگر در رابطه با اینکه قبل از دربی رفت اعلام کرده بود استقلال سخت‌ترین بازی خود را در پیش دارد، تصریح کرد: ما با رقیبی بازی داریم که در جدول شرایطش از ما بهتر است. در دربی رفت بازیکنان جوان ما برای اولین حضورشان در دربی انگیزه زیادی داشتند اما اکنون وضعیت فرق دارد. استقلال در جدول رده دوم را دارد و این یعنی اینکه آنها خیلی قوی هستند. ما هم انگیزه داریم تا به جایگاهمان بهبود ببخشیم. امیدوارم بازی خوبی را مشاهده کنیم. به ما پیغام می‌دهند که مغرور نشوید. تیمی که در رده سوم حضور دارد چرا باید مغرور شود. هر وقت اول شدیم باید نگران این مسئله باشیم. بازی با تیم آخر جدول سخت است دیگر چه برسد دیدار مقابل تیمی که بالاتر از ما است.

وی در رابطه با دوستی‌اش با مهدی رحمتی و اینکه آیا برای او کری خوانده است، عنوان کرد: این هفته رحمتی را ندیده‌ام و برایش کری هم نمی‌خوانم. این یک بازی عادی است. ما بعد از دیدار روز جمعه می‌توانیم کری‌خوانی کنیم.

وی در رابطه با عدد 6 تصریح کرد: عدد 6 وجود دارد اما عدد 4 و 6 برای هواداران است. ما بعد از بازی می‌توانیم کری‌خوانی کنیم ولی قبل از آن نه.

مدافع پرسپولیس در مورد محرومیت این تیم در مقابل سیاه‌جامگان گفت: فقط هواداران پرسپولیس نارنجک نزدند. از طرف دیگر امنیت ورزشگاه با تیم ما نیست. عوامل بیرونی می‌توانند باعث پرتاب نارنجک و فحاشی درون ورزشگاه شوند. هروقت امنیت ورزشگاه با ما بود باید پرسپولیس را محروم کنند و یقه طاهری را بگیرند. من عادی می‌توانم به میان هواداران سپاهان بروم و نارنجک بزنم کسی هم متوجه نمی‌شود.

 

کد خبر : ۳۶۱۳۱۵