خبرگزاری کار ایران

گروه تیم ملی آسان نیست

درخشان: تیمی برنده دربی می‌شود که ترسو نباشد

مربی سابق پرسپولیس گفت: برنده بازی دربی چون از نظر روحی روانی به شرایط ایده‌‌‌آلی می‌رسد، شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ خواهد داشت.

حمید درخشان، مربی سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی روز جمعه پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: دو تیم زمان خوبی باید با هم روبرو شوند. به این دلیل که الان هم پرسپولیس و هم استقلال هر دو شرایط خوبی دارند. به همین علت به نظر من شرایط برای انجام یک بازی خوب فراهم است و هر تیمی که بتواند از توانایی‌های خود به خوبی استفاده کند، می‌تواند برنده این بازی باشد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط دو تیم در جدول، برنده بازی دربی چون از نظر روحی روانی به شرایط ایده‌‌‌آلی می‌رسد و همچنین هفته‌های کمی تا پایان لیگ باقی مانده است، شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ خواهد داشت.

مربی سابق پرسپولیس در ادامه راجع به لزوم ترسو نبودن مربیان دو تیم در این بازی عنوان کرد: تجربه ثابت کرده است تیمی که در دربی محتاط و ترسو بازی کند، قطعاً بازی را می‌بازد و یکی از فاکتورهای مهم برتری یک تیم در دربی این است که مربیان آن تیم ریسک‌پذیر باشند و ترس را کنار بگذارند.

درخشان همچنین در واکنش به قرعه تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی نیز اظهار داشت: در این مرحله هیچ گروه و تیمی آسان نیست و از آنجایی که صعود به جام‌جهانی اهمیت زیادی برای کشورها دارد، همه تیم‌ها با تمام توان برای پیروز شدن و صعود از گروه تلاش خواهند کرد. به همین علت من معتقدم که گروه تیم ملی آسان نیست و ما اگر می‌خوهیم نتایج خوبی بگیریم، باید امکانات مورد نیاز تیم ملی را فراهم کنیم. باید قبول کنیم کار تیم ملی برای صعود به جام جهانی سخت است و اگر برنامه مناسبی نداشته باشیم، این احتمال وجود خواهد داشت که در این گروه با مشکل مواجه شویم.

سرمربی تیم خونه به خونه آمل در پایان راجع به شرایط این تیم و ناکامی در سه هفته اخیر گفت: در سه بازی اخیر خیلی بدشانسی اورده‌ایم و این مسئله خیلی من را اذیت می‌کند. ما در همین بازی قبل در آبادن دوتا پنالتی را از دست دادیم و چند گل مسلم را نزدیم و من دیگر نمی‌دانم باید چه کاری انجام بدهم. چیزی که مشخص است این است که بازیکنان ما از نظر روانی تحت فشار هستند و امیدوارم که بتوانیم به زودی این فشار را از روی بچه‌ها برداریم تا با توجه به پتانسیل خوبی که داریم، بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

 

کد خبر : ۳۶۱۱۸۴