خبرگزاری کار ایران

با باشگاه‌ها هماهنگ می‌کنیم؛

بهروان: تیم ملی صعود نکند، تعطیلات‌لیگ کمتر می‌شود / تغییرات این هفته خواست استقلال بود

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۲۴

در صورتی که تیم ملی فوتبال از مرحله مقدماتی به مراحل بعدی جام ملت های ۲۰۱۵ استرالیا صعود کند، مدت تعطیلی لیگ برتر فوتبال ۵۰ روزه است، اگر اینگونه نشود، بعد از بازگشت تیم ملی لیگ را آغاز می کنیم.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال گفت: در صورت صعود نکردن تیم ملی فوتبال ایران از مرحله گروهی جام ملت های آسیا، تعطیلی ۵۰ روزه لیگ برتر فوتبال کمتر می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا بهروان که در گفتگویی رادیویی سخن می گفت، افزود: در صورتی که تیم ملی فوتبال از مرحله مقدماتی به مراحل بعدی جام ملت های ۲۰۱۵ استرالیا صعود کند، مدت تعطیلی لیگ برتر فوتبال ۵۰ روزه است، اگر اینگونه نشود، بعد از بازگشت تیم ملی لیگ را آغاز می کنیم.

وی تصریح کرد: البته این موضوع با هماهنگی با باشگاه های لیگ برتری انجام خواهد شد.

رییس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال درباره تغییر زمان دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر، گفت: باشگاه استقلال طی درخواستی اعلام کرده بود، با توجه به اینکه بعد از مسابقه با استقلال خوزستان در اهواز فرصت بسیار کوتاهی برای رسیدن به فرودگاه و بازگشت به تهران و پیوستن بازیکناش به اردوی تیم ملی دارد، مسابقه یک ساعت زودتر برگزار شود.

وی تصریح کرد: بنابر این درخواست باشگاه استقلال را سازمان لیگ با تیم حریف استقلال در میان گذاشت و آنان نیز پذیرفتند. البته با توجه به اینکه تلویزیون در نظر داشت این مسابقه را به صورت زنده پخش کند و با دیدار پرسپولیس تداخل پیدا می کرد، باید زمان مسابقه پرسپولیس را نیز جابجا می کردیم.

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری(۱۹ و ۲۰ آذزماه) پیگیری خواهد شد، سپس تیم ملی فوتبال از ۲۴ آذرماه به اردوی آمادگی آفریقای جنوبی می رود.

مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا نیز از ۱۹ دیماه به میزبانی پنج شهر استرالیا آغاز می شود و تا ۱۱ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس برنامه اعلام شده سازمان لیگ، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال روزهای ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه پیگیری خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز