خبرگزاری کار ایران

محسن بنگر: چرا باید پول بازیکنان نفت را بدهم/ استقلالی‌ها لطف دارند و فحش می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۳۵۰

مدافع باتجربه نفت تهران نیز همانند دیگر بازیکنان با کنایه و ناراحتی در خصوص وضعیت این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محسن بنگر در پایان دیدار با استقلال، در مورد فحاشی هواداران این تیم علیه او اظهار داشت: این فحاشی‌ها عادی است و وقتی کمیته انضباطی برخوردی نمی‌کند، مشکلی نیست. من برخوردی با فرشید باقری نداشتم و یک برخورد فوتبالی بود که البته هواداران لطف داشتند و هر چه خواستند گفتند.

وی در مورد بازی نیز گفت: این برد مبارک‌شان باشد. بازی خوبی انجام دادند و بهتر از ما بودند و باید بگویم مبارک شان باشد.

محسن بنگر در مورد شایعه پرداخت بخشی از هزینه‌ی بازیکنان نیز گفت: نه آقا من ندادم و به من چه مربوط است و باشگاه پرداخت کرده است. این سوالات را باید از مربیان و کادرفنی بپرسید و اگر در مورد بازی سوالی هست، در خدمت‌تان هستم.

وی در مورد آینده این باشگاه نیز خاطر نشان کرد: ما حالی نداریم که بخواهیم درباره آینده حرف بزنیم. بگذارید حال‌مان درست شود بعد درباره آینده حرف بزنیم.

بنگر در مورد وضعیت این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای حضور در لیگ قهرمانان باید وضعیت خیلی بهتر از این باشد. من نمی‌دانم می‌دانند که آسیا چه خبر است؟ امکانات اینجوری باشد نمی‌شود. ما گرمکن نداریم و هر چه هر کس می‌خواهد مشکلی نیست. البته این آقا هم مقصر نیست. دوران بهنام پیشرو هم همینطور بود و باید تکلیف را کاملا مشخص کنند. تیم را بدهند تا آنها هم تکلیف‌شان را برای مخارج بدانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز