خبرگزاری کار ایران

می‌خواستم برای تراکتورسازی مجانی بازی کنم

حمله تند کاپیتان پرسپولیس به امیر قلعه‌نویی: لایق همان فحش‌ها بود!

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۴۳۷

محسن بنگر در فصل گذشته راهی تراکتورسازی شد و زیر نظر امیر قلعه نویی به کار خود ادامه داد. همکاری‌ای که البته سرانجام خوبی نداشت و به دوری او از فوتبال منتهی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کاپیتان سابق پرسپولیس بعد از جدایی از این تیم راهی تراکتورسازی شد و امیدوار بود در کنار امیر قلعه نویی به موفقیت دست یابد. این همکاری بعد از مصدومیت این مدافع باتجربه در فاز جدیدش با اختلاف‌نظراتی بین طرفین همراه شد و در ادامه نیز اوج این مشکلات بعد از تقابل تراکتورسازی و پرسپولیس بود. شکست سنگین تراکتورسازی باعث شد تا امیر قلعه نویی او را متهم به کم‌کاری کند و فحاشی او در رختکن با پاسخ بنگر همراه شد تا همکاری طرفین به پایان برسد.

محسن بنگر در خصوص مصدومیتی که او را از فوتبال دور کرده بود گفت: مصدومیتم کاملا بهبود یافته است. این روزها تمرینات اختصاصی را پشت سر می‌گذارم تا از نظر بدنی کاملا آماده باشم. این مصدومیت هم یادگار تبریز است و در فوتبال پیش می‌آید و مشکلی نیست.

کاپیتان سابق پرسپولیس که در حاشیه دیدار تدارکاتی روز گذشته نفت تهران در محل این بازی حاضر شده بود گفت: نزدیک اکباتان با دوستانم بودم که گفتند بازی نفت تهران است. فکر می‌کردیم بازی ساعت 6 و نیم باشد و وقتی که رسیدیم دقیقه 50 بازی بود و نشستیم نگاه کردیم و کاملا اتفاقی بود.

بنگر درباره اینکه به خداحافظی از فوتبال فکر می‌کند یا نه گفت: نه، تصمیمم برای فصل آینده بازی کردن است و نقل و انتقالات هم تا هفته چهارم جریان دارد. من هم نه عجله دارم و نه اجباری برای انتخاب هر چیزی. پیشنهاد هم داشتم اما این پیشنهادات نصفه و نیمه بود و ترجیح دادم فعلا به آن پاسخ ندهم و نمی‌شد روی آن حساب کرد.

وی با اعلام اینکه با توجه به شرایط تراکتورسازی حاضر به بازی رایگان برای این تیم بود گفت:  قراردادم در پایان فصل با تراکتورسازی به پایان رسید اما خودم دوست داشتم با توجه به مشکلات این تیم و در ادامه مصدومیت ناراحت کننده هادی محمدی در این تیم باشم تا همه چیز را فراموش کنم. تراکتورسازی شرایط بدی دارد و نمی‌خواستم در این شرایط آنها را تنها بگذارم و به دنبال این بودم که جو نادرستی که آقایان به ناحق علیه‌ام درست کرده بودند را درست کنم. می‌خواستم برگردم و در این شرایط سخت در کنار آنها باشم و تمام حرف و حدیث‌های ناحق علیه خودم را فراموش کنم و به تیم کمک کنم که البته آقای گل محمدی گفتند نیازی به من ندارند.

محسن بنگر که از اتفاقات رخ داده در فصل گذشته و فحاشی امیر قلعه نویی همچنان شاکی است در این رابطه گفت: بعضی آقایان جوری کردند که شرایط علیه‌ام شود. من نه کاری کردم و نه چیزی به ذهنم رسید. خدا را شکر پیش وجدانم راحت هستم و همه چیز را به خدا واگذار کرده‌ام. دنبال پول فصل گذشته‌ام هم نیستم و فکر کنم درست هم نباشد که با این همه حرف و حدیث ناحقی که علیه‌ام شکل گرفت و مشکلاتی که این روزها تراکتور با آن درگیر است به دنبال آن باشم. این پول البته نوش جان آن آقایانی که این حرف و حدیث را درست کردند و فحش‌هایی که خودشان لایق آن بودند! چرا باید ببخشم؟ جای بخشش وجود ندارد و برای چه باید ببخشم؟ برای کسانی شخصیت قائل شدم که فاقد شخصیت هستند.

بنگر در پایان در خصوص تصمیمش برای آینده گفت: همانطور که گفتم در مورد آینده هنوز تصمیمی نگرفتم. فعلا که نقل و انتقالات تا هفته چهارم ادامه دارد و معلوم نیست و شاید رفتم و مربیگری را دنبال کردم و مدرک B را گرفتم. مدرک D و C آسیا را گرفتم و اینطور نبوده که در بوق و کرنا کنم که دنبال مدرک مربیگری بودم و این دو را گرفته‌ام و نه نیازی به اینستاگرام داشتم و نه چیز دیگری و اگر تصمیم داشته باشم مربیگری را دنبال خواهم کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز