خبرگزاری کار ایران

تقابل‌های جذاب دیدار پارس جم - استقلال؛

محمدی مهر مقابل پارس؛ پرسپولیسی‌ها برابر استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۷۸۹

دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر پارس جم تقابل‌های ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در جم میهمان پارس جنوبی خواهد بود و این دیدار از چند جهت بازی ویژه‌ای است و حضور بازیکنانی در ترکیب دو تیم بر جذابیت آن افزوده است.

در استقلال فرشاد محمدی‌مهر در سمت راست خط دفاع بازی می‌کند. این بازیکن فصل گذشته در ترکیب پارس جم به میدان می‌رفت و در نقل و انتقالات تابستانی به استقلال منتقل شد و حالا باید به مصاف تیم سابق خود برود.

در ترکیب پارس جم هم چند بازیکن وجود دارند که به واسطه پرسپولیسی‌ بودنشان تقابل جذابی با استقلال دارند.

محمد نوری، هافبک با تجربه پارس جم یکی از این نفرات است که پیش از این در پرسپولیس سابقه بازی داشته و در چندین دربی برابر استقلال قرار گرفته است. در کنار او محسن بنگر هم چنین سابقه‌ای دارد و هر دو بازیکن سابقه کاپیتانی پرسپولیس را هم داشته‌اند.

در کنار این نفرات روح‌الله سیف‌اللهی هم از بازیکنان سابق پرسپولیس است که در ترکیب پارس جم به میدان می‌رود. سیف‌اللهی البته حضوری کوتاه مدت در پرسپولیس داشت و زیاد در این تیم به او بازی نرسید.

علاوه بر این 3 بازیکن، خود مهدی تارتار هم یک پرسپولیسی است که هدایت پارس جم را بر عهده دارد و برابر استقلال تیمش را به میدان می‌فرستد.

باید دید تقابل این نفرات در بازی روز پنجشنبه به چه نتیجه‌ای برای دو تیم منجر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز