خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد:

کشف 10 تن شهد عسل تقلبی در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۳۵۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از کشف و ضبط بیش از 10 تن شهد عسل تقلبی در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، قدرت اخوان اکبری در این باره گفت: با همکاری کارشناسان معاونت غذا و دارو، مرکز بهداشت شهرستان اردبیل و اداره کل بازرسی استان کارگاه غیرمجاز تولید شهد عسل تقلبی در اردبیل شناسایی و با حکم دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل تمام محصولات تقلبی و مواد اولیه و تجهیزات تولید و بسته بندی شهد تقلبی ضبط و کارگاه تعطیل و پلمب شد.
 
وی افزود: در این کارگاه بیش از 10 تن شهد عسل تقلبی و مقادیرقابل توجه مواد اولیه مورد استفاده جهت تولید شهد تقلبی از قبیل شکر، فروکتوز، اسید سیتریک و گلوکز صنعتی، ظروف شیشه‌ای و لیبل های تقلبی و تجهیزات و لوازم مورد استفاده جهت تولید و بسته‌بندی شهد عسل تقلبی کشف شد.
 
به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل این اقلام کشف شده با دستور قضایی دادستان اردبیل ضبط و به انبار دانشگاه علوم پزشکی منتقل شد و اقدامات قانونی لازم از سوی دانشگاه جهت تحت پیگرد قرار گرفتن متخلفان در حال انجام است.
 
وی با تاکید بر اینکه تهدید سلامت مردم خط قرمز متولیان حوزه سلامت استان، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و مراجع قضایی است،  متذکر شد: در برخورد با متخلفان بهداشتی به هیچ عنوان اغماض و چشم پوشی صورت نمی‌پذیرد.

اخوان اکبری در عین حال تاکید کرد که در این زمینه انتظار است شهروندان استان اردبیل در صورت مشاهده چنین مواردی که با تقلب در تولیدات غذایی و یا عدم رعایت موازین بهداشتی، سلامتی مردم را به مخاطره می‌اندازند مراتب را از طریق سامانه 190 به کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اطلاع دهند و اطمینان خاطر داشته باشند که اقدام فوری و جدی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز