خبرگزاری کار ایران

چگونه از ورود دزد به منزل جلوگیری کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۹۷۳

درب های ضد سرقت بر خلاف درب های معمولی در مقابل فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و امنیت بیشتری از درب های معمولی (حتی با نرده های حفاظتی) دارند.

ایلنا؛ یکی از راه های جلوگیری از ورود سارقین به منزل و محیط کار داشتن درب ضد سرقت می باشد. درب ضد سرقت به نوعی از درب ورودی ساختمان می گویند که مانع از ورود سارقین شده و در مقابل هرگونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن، ایمن و قابل اطمینان می باشد. لازم به ذکر است که این اطمینان به صورت صد درصدی نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی، به دلیل استحکام بالای این درب ها از امنیت بسیار بیشتری برخوردار می باشند. درب های ضد سرقت بر خلاف درب های معمولی در مقابل فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و امنیت بیشتری از درب های معمولی (حتی با نرده های حفاظتی) دارند.

جهت امنیت بیشتر باید از درب ضد سرقتی استفاده شود که از استانداردهای این محصول برخوردار بوده و از درب های متفرقه با ابزار یراق معمولی نباشد و در همه جهات دارای استانداردهای جهانی باشد.

متاسفانه مرجع دقیق و کاملی در مورد درب ضد سرقت و آشنایی با آن در اختیار مردم نمی باشد و متاسفانه برخی از شرکت های ارائه دهنده درب ضد سرقت و درب چوبی از این ناآگاهی مردم سو استفاده کرده و درب هایی که از نظر ظاهری بسیار به درب های ضد سرقت شبیه می باشند را به عنوان درب ضد سرقت به فروش می رسانند که از استانداردهای این محصول برخوردار نمی باشند.

چگونه از ورود دزد به منزل جلوگیری کنیم

ظاهر درب های ضد سرقت

امروزه درب های ضد سرقت علاوه بر داشتن امنیت بالا، ظاهر زیبا و شیکی دارند که این موضوع باعث زیبا شدن بیشتر منزل خواهد شد. شرکت چوب صنعت دریس یکی از پیشروان صنعت چوب و درب در کشور می باشد و با تولید و وارد کردن به روز ترین مدل های درب ضد سرقت، درب چوبی و کابینت چوبی یه یکی از برندهای معتبر این حوزه در کشور تبدیل شده است. در زیر نمونه ای از درب های ضد سرقت و درب های چوبی شرکت چوب صنعت دریس را مشاهده می کنید.

چگونه از ورود دزد به منزل جلوگیری کنیم

در هنگام خرید درب ضد سرقت به چه نکاتی باید توجه کرد

در خرید درب ضد سرقت اولین انتظار مشتریان، ایجاد حس امنیت است که برای رسیدن به این مقصود باید به چند نکته در هنگام خرید توجه کرد.

1- جنس چهارچوب درب: جنس جهارچوب درب باید از فلز استفاده شده باشد و در آن از آلیاژ با کیفیت استفاده شده باشد و محل های اتصال ورق ها جوش کاری مناسبی داشته باشند

2- ضخامت چهارچوب درب: ضخامت چهارچوب باید 1/5 میلیمتر یا بیشتر باشد

3- جنس لولا: جنس لولای درب از موارد بسیار مهم می باشد که باید به آن توجه کرد زیار لنگه درب بر روی این لولاها می چرخد و باید بتواند به آسانی وزن لنگه درب را تحمل کند که اگر جنس و تعداد لولا ها نامرغوب و کم باشد پس از گذشت مدتی درب از حالت تنظیم و ریگلاژ خارج می شود. بهترین حالت استفاده از 3 لولا می باشد

4- جنس لایه: طرح لایه درب ضد سرقت به صورت سلیقه ای می باشد اما توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که جنس لایه باید متناسب با محل استفاده انتخاب شود. به طور مثال جنس ام دی اف از زیبایی بیشتری نسبت به جنس ملامینه و پی وی سی برخوردار می باشد.

5- فضای خالی دو طرف درب: یکی از مواردی که باید به آن دقت نمود فضای خالی دو طرف درب ضد سرقت می باشد که باید از ورقی فولادی تشکیل شده باشد و اگر داخل درب تهی از ورق فولادی باشد در حقیقت شما یک درب معمولی در ابعاد بزرگتر خریداری نموده اید البته با پرداخت هزینه یک درب ضد سرقت!

6- قفل درب ضد سرقت: هنگام خرید درب ضد سرقت از قفل ها و کلید ها مطمئن باشد و در نظر داشته باشید که بهترین نوع قفل موجود در جهان برای شرکت کاله کشور ترکیه می باشد و هیچ مشکلی برای این نوع قفل ها به وجود نمی آید.

چگونه از ورود دزد به منزل جلوگیری کنیم

چگونه از ورود دزد به منزل جلوگیری کنیم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز