خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

کهگیلویه و بویراحمد دومین استان امن کشور/ از وضعیت کنونی پارکینگ‌ها راضی نیستیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۲۳۴

فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، این استان را دومین استان امن کشور عنوان و تاکید کرد که تمامی تلاش نیروهای انتظامی ایجاد امنیت بیشتر برای ساکنان این استان است.

سردار مهدی انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت:‌ در زمینه پیشگیری از وقوع جرائم خشن و امنیت، کهگیلویه و بویراحمد استان دوم کشور بوده و این امنیت مدیون همراهی مردم، مسئولان و تلاش‌های پلیس و سایر دستگاه‌های مرتبط با نظم و امنیت عمومی جامعه مقدور است.

وی تاکیدکرد: پلیس، جرایم خشن همچون سرقت از طلافروشی‌ها، سرقت به عنف، استفاده از سلاح گرم در سرقت‌ها و نزاع‌های دسته جمعی و مسلح را به هیچ عنوان تحمل نمی‌کند و از همین رو اولویت را در رسیدگی به این موارد داده است.

فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی مکان‌ها، جولانگاهی برای جوانان شده که شب‌ها حضور پیدا می کنند و ناامنی هایی ایجاد می کنند که یگان امداد و پلیس آگاهی  به صورت ویژه این مکان ها را رصد می‌کنند و مناطق پرخطر را شناسایی و با حضور پر رنگ زمینه بروز اقدامات خلاف قانون و ایجاد خسارت برای دیگران جلوگیری شود.

انصاری در بخشی از سخنان خود از کمبود پارکینگ‌های توقیف وسایط نقلیه متخلف اظهار نگرانی کرد و یادآور شد:‌ از لحاظ پارکینگ به ویژه در شهر یاسوج، ضعف هایی وجود دارد.

وی گفت: ما از وضعیت کنونی پارکینگ‌ها راضی نیستیم و از سویی کمبود پارکینگ خود به معضلی در شهر یاسوج تبدیل شده و باید متولین امر بیش از پیش این مساله را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز