خبرگزاری کار ایران

وحیدی خبر داد:

عرضه گوشت منجمد وارداتی با قیمت مصوب در بازار روزهای کرج

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۸۹۶

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از عرضه گوشت منجمد وارداتی با قیمت مصوب 29 هزار و 500 تومان در بازار روزهای تحت پوشش سازمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، عباس وحیدی، اظهار داشت: در راستای سیاست های اصولی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج مبنی بر ارایه خدمات مطلوب به شهروندان محترم کلان شهر کرج، همچنین مدیریت قیمت محصولاتی که در سبد غذایی مردم نقش بسزایی دارند، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اقدام به عرضه گوشت منجمد وارداتی برزیل با قیمت مصوب 29 هزار و 500 تومان کرده است.

این مسئول اضافه کرد: این اقدام با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و ستاد تنظیم بازار استان در سطح تمام بازار روزهای سازمان صورت گرفته است.

وی در تشریح اهداف سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری کرج در خصوص عرضه گوشت منجمد عنوان کرد:  با توجه به افزایش قیمت گوشت گرم گوساله در روزهای گذشته و افزایش تقاضای شهروندان با هماهنگی‌های صورت گرفته، این سازمان به منظور کاهش قیمت این محصول اقدام به عرضه سردست منجمد برزیلی کرده است.

وحیدی در پایان با اشاره به اینکه این محصول می‌بایست فقط در بازارهای روز و به صورت خرده فروشی عرضه شود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را در اسرع وقت به ناظرین مقیم در بازارها گزارش کنند تا اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز