خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست خراسان‌رضوی خبرداد:

کشف 12 هزار عقرب از یک منزل مسکونی در مشهد/ دستگیری صیاد متخلف

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۶۱۰

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از کشف 12 هزار عقرب از یک منزل مسکونی در منطقه لادن مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل شعبانی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان با همکاری مامورین آگاهی انتظامی کلانتری شهرک ناجا طی چند روز کار اطلاعاتی و رصد یک منزل مسکونی، یک صیاد متخلف را دستگیر کردند.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست خراسان‌رضوی ادامه داد: طی پایش‌های به عمل آمده، افرادی به‌طور مشکوک اقدام به جابجایی باکس‌های حاوی عقرب می‌کردند که مامورین توانستند آنها را شناسایی و در یک عملیات غافلگیر کننده و با کسب اجازه از مراجع قضایی منزل مورد نظر را بازرسی کنند.

وی افزود: طی بازرسی از منزل این فرد متخلف تعداد دوازده هزار عقرب از انواع زرد و سیاه کشف که از این تعداد 10 هزار عقرب طی مدت نگهداری و پرورش تلف شده بودند.
 
شعبانی با اشاره به اینکه عقرب‌ها به‌منظور بهره‌برداری از زهرشان توسط عده‌ای سودجو بدون مجوز صید شده بودند، گفت: دو هزار عقرب زنده مکشوفه نیز توقیف و جهت اقدامات بعدی به اداره کل حفاظت محیط زیست استان منتقل شدند.
 
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی اظهار کرد: برای متخلف صورت مجلس تخلف تنظیم و به جرم پرورش غیرمجاز عقرب در منزل مسکونی و ایجاد خطر و ناامنی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز