خبرگزاری کار ایران

در نشست جشنواره مد و لباس فجر تاکید شد:

الگوسازی و سوق دادن طراحی‌ها به سمت تولید انبوه مدنظر جشنواره مد و لباس

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۳۹۵

دومین نشست برنامه‌ریزی هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با حضور حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مدو لباس، جمعی اساتید، صاحبنظران و کارشناس حوزه مد و لباس برگزار شد.

به  گزارش ایلنا، در دومین نشست برنامه‌ریزی هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر بر لزوم توجه به مباحثی چون الگوسازی، سوق دادن طراحی‌ها به سمت تولید انبوه و ورود به بازار  مشارکت صنعت در جشنواره فجر تاکید شد.

در ابتدای این جلسه موضوع فراخوان توسط اعضای حاضر مورد ارزیابی و بررسی و بازنگری قرار گرفت و مقرر شد نحوه و چگونگی اطلاع رسانی  آن به صورت دقیق بررسی شود.

در ا ین جلسه مباحثی چون الگوسازی ، سوق دادن طراحی‌ها به سمت تولید انبوه و ورود به بازار  مشارکت صنعت در جشنواره فجر ارتقای توانمندی مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت. بنابراین گزارش تقویت نگاه،  آکادمی و دانشگاهی، ارزیابی و آسیب شناسی از وضعیت جشنواره از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه مطرح شد.

در این جلسه حمید قبادی (دبیر ساماندهی مدو لباس کشور) - میر محمد صادق (مشاور عالی دبیر کارگروه) - سیدمهدی جعفری (مدیر روابط عمومی) یوسف خزایی– علی اصغر زیلایی– حمیدرضا نیک طبع – محسن کاشف- مهدی ثمرزاده – محمد خیرخواه – مهدی محمودی –انسیه زاهدی –انسیه پاک بین – تیرگر– محمد طهماسبی – غزال بهمنی – شهلا یاری بخت –مریم افغان – فاطمه جلال کمالی و امیرحسین مهدیزاده حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز