خبرگزاری کار ایران

اعطای نشانِ با افتخار ساخت ایران/نمایشگاه کتاب، میزبان آثار حوزه مد و لباس

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۳۳۷

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ایران‌مد برای دریافت نشانِ "با افتخار ساخت ایران" اقدام کنند.

به گزارش ایلنا؛ دبیرخانه کمیسیون اعطای نشانِ "با افتخار ساخت ایران" با حضور نمایندگان بخش‌های مختلف اعم از کارشناس کارگروه ساماندهی مد و لباس و نماینده اتحادیه‌های صنفی، فعالیت خود را آغاز کرد.

تولیدکنندگان ایرانی، برای نخستین‌بار می‌توانند با مراجعه به سایت www.iranmode.com برای دریافت نشانِ با افتخار ساخت ایران اقدام کنند.

به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، نشانِ با افتخار ساخت ایران با هدف فرهنگ‌سازی و تبلیغ و ترویج کالای با کیفیت ایرانی به تولیدکنندگان و طراحان، توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس و همکاری اتحادیه‌های ذیربط و تخصصی ایرانی ارائه می‌شود.

این در حالی است که متقاضیانی که پیش از این نیز برای ثبت نام اقدام کرده بودند، می‌توانند برای دریافت نشان خود به بنیاد ملی مد و لباس مراجعه کنند.

مراکزی که موفق به دریافت این نشان می‌شوند، از طریق سایت ایران‌مد و سایر روش‌های اطلاع‌رسانی به آگاهی هموطنان عزیز خواهد رسید.

نمایشگاه کتاب، میزبان آثار حوزه مد و لباس

 توجه به اینکه رفع خلأ وجود دسترسی به کتاب‌های حوزه مد و لباس در این سال‌ها از دغدغه‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس بوده، آثار مکتوب حوزه مد و لباس در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به نمایش در آمده است.

علاوه بر این دیگر محصولات مکتوب حوزه مد و لباس نیز در این دوره از نمایشگاه در دسترس علاقه‌مندان کتاب است.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تا 23 اردیبهشت در مجمتع شهر آفتاب دایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز