خبرگزاری کار ایران

مهار حریق در انبار مواد شیمیایی در شهر ری/عملیات کماکان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۱۹۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مهار حریق در انبار مواد شیمیایی واقع در شهر ری خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 11:24 ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک انبار مواد شیمیایی در شهرری خیابان انبار نفت به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله 5 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام می‌شود، تصریح کرد: محل آتش‌سوزی یک کارگاه صنعتی بود که در آن تعداد زیادی سوله با کاربری مواد شیمیایی و نفتی فعالیت می‌کردند. در یکی از این سوله‌ها که به انبار کوچکتر تقسیم شده بود یکی از انبارها به وسعت صد متر که شامل سه طبقه نیز بود و در آن انواع مواد شیمیایی نگهداری می‌شد دچار حریق شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند این سوله کاملا شعله‌ور بود به طوری که آتش از زیرسقف‌ها بیرون زده بود و به سرعت در حال سرایت به انبارهای اطراف بود. بلافاصله آتش‌نشانان از چند طرف فعالیت خود را آغاز کردند و سقف‌ها را برش داده و با استفاده از کف مخصوص مواد شیمیایی و مخلوط آب خاموش کردن آتش را آغاز کردند.

ملکی با بیان اینکه هیچ فردی در این انبار حضور ندارد تصریح کرد: خوشبختانه تا به این لحظه مورد مصدومیت نداریم و آتش تحت کنترل درآمده و مهار شده است و خطر سرایت به اطراف وجود ندارد اما عملیات کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز