خبرگزاری کار ایران

اطفای حریق گسترده در یک کارگاه مبل‌سازی

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۳۳۳

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه رویه‌کوبی و مبل‌سازی خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۱:۰۷ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه رویه‌کوبی، چوب‌بری و مبل‌سازی در محله مرتضی‌گرد، خیابان نرگس به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳ ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام می‌شود خاطرنشان کرد: محل آتش‌سوزی یک سوله مسقف به وسعت حدود ۵۰۰ متر مربع بود که یک نیمه طبقه بزرگ داشت. قسمت بالا انبار و در قسمت پایین کارگاه مبل‌سازی بود. مقداری زیادی جنس در هر دو طبقه وجود داشت و زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند هر دو طبقه به صورت کامل مشتعل بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: دود زیادی از زیر سقف‌ها به بیرون متصاعد شده بود و از شدت حرارت زیاد سقف‌ها دفرمه شده بود و در آستانه ریزش بود. در کنار این کارگاه‌ها کارگاه‌های دیگری وجود داشت که آتش‌ در حال سرایت به آنها بود.

ملکی با بیان اینکه یک دستگاه خودروی وانت در مقابل این کارگاه حضور داشت که این وانت هم کاملا شعله‌ور بود،  تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند و بعد از مدتی موفق شدند که آتش را تحت کنترل درآورده و از ریزش سقف‌ها جلوگیری کنند. خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت نداشته و در ساعت ۱۳:۲۰ آتش به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز