خبرگزاری کار ایران

۷ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودرو

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۲۴۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از کشته و مصدوم شدن هفت سرنشین یک خودروی من‌سان به دلیل واژگونی خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۲۰:۴۹ شب گذشته یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو در مسیر شرق به غرب بزرگراه یاسینی، نرسیده به بزرگراه شهید بابایی به سامانه ۱۲۵سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودروی من‌سال با ۸ سرنشین که تعدادی از آنها در قسمت جلو و دیگر سرنشینان در قسمت عقب و در بخش بار خودرو سوار شده بودند به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر حرکت منحرف شده و دچار واژگونی می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: خودرو پس از برخورد با جدول واژگون شده و سرنشینان آن به بیرون پرتاب شده بودند. قبل از رسیدن آتش‌نشانان افرادی که در قسمت جلوی خودرو بودند، خارج شده بودند و یک پسر بچه ۴ الی ۵ ساله خوشبختانه هیچ آسیبی ندیده بودند، اما ۷ سرنشین دیگر خودرو که شامل ۴ خانم و سه آقا بودند دچار مصدومیت شدند که تحویل عوامل اورژانس شده و پس از معاینات لازم مشخص شد یکی از سرنشینان مرد جان خود را از دست داده است.

ملکی ادامه داد: خودرو به حالت اولیه برگردانده و به محل امنی منتقل شد، محل نیز برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد. این عملیات در ساعت ۲۳:۱۹ عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز