خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ۱۷ مرداد؛

استاندار اصفهان روز بزرگداشت مقام خبرنگار را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۰۸۴

استاندار اصفهان در پیامی ۱۷ مرداد ماه را به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع‌رسانی استان اصفهان، تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، متن پیام محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان به شرح زیر است:

۱۷ مرداد ماه روز بزرگداشت مقام خبرنگار، روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که در خلق جهانی آباد، آزاد و آگاه، همتی والا و تلاشی بیاد ماندنی اما دشوار از خود به نمایش گذاشته و پرده از ناآگاهی ناآگاهان بر می دارند. به راستی خبرنگاران، تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویرگر زمان خویشند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مدیون تلاش‌های بی وقفه آن‌هاست.

روز خبرنگار، روز تقدیر از زحمات کسانی است که با احساس مسئولیت و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را برافراشته‌اند.

اینجانب، ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه خبرنگار شهید صارمی، این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع‌رسانی استان اصفهان، تبریک عرض نموده، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و خدمات نظام اسلامی‌ قدردانی نموده و برای خبرنگاران متعهد و کوشای استان، تداوم عزت و اهتمام مسئولانه در روایت عشق، آزادی و حق گویی در پرتو رهنمودهای انسان‌ساز دین مبین اسلام را آرزومندم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز