خبرگزاری کار ایران

شهردار لاهیجان مطرح کرد:

امروز فعالیت‌های شهرداری مدیر محور نیست بلکه برنامه محور است

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۰۶۶

همزمان با روز خبرنگار، نشست خبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، شهردار لاهیجان در این نشست گفت: امروز شهر ما در مسیر پیشرفت به همدلی و هم‌زبانی نیاز دارد و مدیریت شهری و شهروندان باید در کنار هم مشترک اقدام کنیم.

مسعود کاظمی افزود: تلاش کردیم کارهای متعدد زیربنایی و روبنایی در حوزه‌های مختلف خدماتی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی انجام دهیم.

وی گفت: در تبیین برنامه راهبردی تلاش‌کردیم سند چشم‌انداز ۵ ساله‌ای را تعریف و یک نقشه‌راه برای شهرداری لاهیجان معرفی کنیم.

شهردار لاهیجان افزود: امروز فعالیت‌های شهرداری لاهیجان مدیر محور نیست، بلکه برنامه محور است.

کاظمی گفت: طرح ممیزی املاک و خودکارسازی شهری لاهیجان، شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری، اپلیکیشن ۱۳۷ از جدیدترین پروژه‌های در دست احداث شهرداری لاهیجان است.

در ادامه این نشست، جواد نجار تمیزکار، سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: برای رسیدن به یک هدف درست، اختلاف‌سلیقه‌ها را کنار می‌گذاریم.

وی افزود: شهردار لاهیجان پویایی، نشاط، حرکت و فعالیت را در شهر به ارمغان آورده‌اند و تلاش می‌کنند در همه حوزه‌ها فعالیت کنند.

تمیزکار گفت: خبرنگاران واقعی مورد رصد هستند و ما به کمک همه خبرنگاران احتیاج داریم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: امنیت قلم خبرنگاران موردحمایت دستگاه قضایی ما باشد تا خبرنگاران بتوانند با شجاعت مشکلات مردم را به مسئولین انتقال دهند.

در ادامه از خبرنگاران فعال در شهرستان و استان با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد.

افتتاح نمایشگاهی از روزنامه‌های قدیمی ایران و رونمایی از اپلیکیشن ۱۳۷ و امضای لوح یادمان روز خبرنگار از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز