خبرگزاری کار ایران

با تلاش شبانه شهرداری تمام معابر لاهیجان باز است

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۴۶۵

شهردار لاهیجان از باز بودن تمام معابر شهر لاهیجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، مسعود کاظمی بیان کرد: همزمان با آغاز بارش برف در شامگاه شنبه در شهر لاهیجان با حضور و تلاش اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری در کنار نظارت اعضای شورای اسلامی شهر تمام خیابانها و معابر شهر لاهیجان باز است. 

وی اضافه کرد: با اعزام به موقع خودروهای سنگین برای تردد در  سطح شهر به منظور جلوگیری از انباشت برف و اعزام خودروهای مجهز به تیغه برف روب و لودر و گریدر و بیلبکهو از مسدود شدن معابر شهر لاهیجان جلوگیری شد. 

کاظمی افزود: سرپرست فرمانداری لاهیجان، امام جمعه شهرستان و معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری نیز از روند اقدامات فرمانداری از نزدیک بازدید و گزارش لحظه به لحظه دریافت می کردند.

شهردار لاهیجان گفت: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری لاهیجان شب گذشته تا صبح در سطح شهر حضور داشتند تا با اقدام به موقع همه معابر را باز نگاه دارند. 

وی اضافه کرد: تعداد ٩ لودر، هفت بیلبکهو و بکهولودر، چهار دستگاه کامیون مجهز به تیغه برف روب، یک دستگاه گریدر در عملیات شب گذشته ستاد مدیریت بحران شهرداری حضور داشتند.

وی گفت: هدف شهرداری آرامش بخشی به شهروندان برای بهره بردن از برف این نعمت الهی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز